Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det var fint jeg Lord Swag :cool:

Tuuuuusen takk. Endelig en som forstår seg på ekte kunst. :love:

Enig jeg :) Ingen vits i å skjule godsakene. Hadde det ikke vært for mamma og pappa, hadde jeg gjerne latt PC'en ligge stødd utover PC-bordet! ;)

Lenke til kommentar

Du burde seriøst rydde i strømkablene Cornel, tror ikke det er helt bra for diskene dine sånn som det ser ut inni der :no:

Ellers er det lite rydding som skal til, bare rette ut linjene hvis du forstår hva jeg mener ;)

Endret av sigen
Lenke til kommentar

@Cornel: Du har mye mere plass der du har satt strømkablene nå. Dytter du de bak selve diskene blir det nok friere luftrom og gjevnere flyt i lufta. OG gjerne bytt ut de ADDA-viftene dine med noen nye (om det ikke er papst da :blush: ), de flytta praktisk talt ingen luft i forhold til mine nye vifter. Total forandring i temp på idle/load også (sank ned 3-4C)

Edit: Reint ellers kan du jo faktisk prøve å gjemme (f.eks S-ATA, FW, IDÈ) kablene under selve HK'et.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Byggde min nye PC i helgen og ble ganske fornøyd med kabel opplegget, Hiper strøm forsyningen skal ha mye av takken for det!!

Skal bare legge resten av de løse kablene i sorte strømper så er jeg klar!!

post-153-1124704127_thumb.jpg

Endret av Retroboy
Lenke til kommentar

Warning: Stoooooore bilder...

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Nå er det et Lian Li pc6277b med vannkjøling osv.. skjermkortet skal byttes ut, så vannblokka har jeg ikke satt på.. Samt det er masse som ikke er satt i nå :p

Driver med en mod sånn at jeg bruker 2 PSU'er btw!

(Om noen føler at de vil selge gule sata-kabler av samme sort som følger med DFI LanParty, så er det bare å sende en PM!)

edit:

@Skrue: OsloLan 04: Jeg selger shuttlen min et par dager før. Har ikke råd/tid til å kjøpe et nytt ordentlig kabinett, serlig med tanke på at Lian Li er i drømmene, og det er ikke av den billige sorten. Hva gjør man: Jo, man lager det styggeste som går ann, gjør det beste ut av situasjonen!

Fikk et par merkelige blikk når jeg var der oppe, ja. Desverre så fikk jeg ikke med at det ble holdt en "styggeste kabinett" compo der oppe, for denne hadde jo jeg vunnet glatt med det der! Det var forresten mye mer tape på kabinettet når jeg var der oppe. hadde også tape't rambrikker rundt kanten på toppen :D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...