Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Min vakre (ehm...) PC. Funker mye bedre enn det ser ut til. Har ingen planer om å ordne opp i rotet heller. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det var bare nasty Lord Swag Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Min vakre (ehm...) PC. Funker mye bedre enn det ser ut til. Har ingen planer om å ordne opp i rotet heller. Huff da. Bilde tatt med W800i? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hihi. Funksjon over design, min venn. EDIT: Zevs: Jepp. Mørkt her nå (i rommet altså) så kvaliteten ble ikke helt på topp. Endret 21. august 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lord Swag, så lenge en trives i sitt eget rot skal eg ikkje si noe på det.Men eg hadde aldri takla å sett på det der en gang :!: hadde det vert opp til meg! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lord Swag, så lenge en trives i sitt eget rot skal eg ikkje si noe på det.Men eg hadde aldri takla å sett på det der en gang :!: hadde det vert opp til meg! Sier han med bleie på hodet Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Funker mye bedre enn det ser ut til. Har ingen planer om å ordne opp i rotet heller. Det funker nok ja. Men det ser jo ut som noe katta har dratt med seg fra skogen! Skjønner ikke at det går an å ha det sånn..... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det funker nok ja. Men det ser jo ut som noe katta har dratt med seg fra skogen! Skjønner ikke at det går an å ha det sånn..... Folk er forskjellige. Skal jeg ha en kul maskin kjøper jeg en Mac. PC'en min blir så mye herjet med at jeg gidder rett og slett ikke å rydde i den lenger. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Forskjellige? Javisst! Men det går jo an å holde det litt mer ok i kabinettet sitt allikevel? Om man må ty til innkjøp av en Mac for å skaffe seg en kul maskin så har man enten (for) god råd, eller hverken ork eller interesse for å få det til å se "sånn ca" ut. Når man legger ut bilder av kabinettet sitt, så er det vel kanskje med tanke på en eller annen kommentar om det? Og det får man vel tåle, selv om en og annen uttalelse kanskje ikke er som forventet. Det er mange flotte kabinetter å se i denne tråden, men enda flere som er mindre bra også! NB! Det er ikke meningen å tråkke på noen her for min del, men av og til så må jeg bare få si hva jeg synes. Det er vel ok? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Forskjellige? Javisst!Men det går jo an å holde det litt mer ok i kabinettet sitt allikevel? Om man må ty til innkjøp av en Mac for å skaffe seg en kul maskin så har man enten (for) god råd, eller hverken ork eller interesse for å få det til å se "sånn ca" ut. Når man legger ut bilder av kabinettet sitt, så er det vel kanskje med tanke på en eller annen kommentar om det? Og det får man vel tåle, selv om en og annen uttalelse kanskje ikke er som forventet. Det er mange flotte kabinetter å se i denne tråden, men enda flere som er mindre bra også! NB! Det er ikke meningen å tråkke på noen her for min del, men av og til så må jeg bare få si hva jeg synes. Det er vel ok? Javisst, helt ok det!... Føles deilig å få utrykt seg innimellom, eller hva? Endret 21. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 LOL! Der tok du meg på ordet, ManOwar. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Forskjellige? Javisst!Men det går jo an å holde det litt mer ok i kabinettet sitt allikevel? Om man må ty til innkjøp av en Mac for å skaffe seg en kul maskin så har man enten (for) god råd, eller hverken ork eller interesse for å få det til å se "sånn ca" ut. Når man legger ut bilder av kabinettet sitt, så er det vel kanskje med tanke på en eller annen kommentar om det? Og det får man vel tåle, selv om en og annen uttalelse kanskje ikke er som forventet. Det er mange flotte kabinetter å se i denne tråden, men enda flere som er mindre bra også! NB! Det er ikke meningen å tråkke på noen her for min del, men av og til så må jeg bare få si hva jeg synes. Det er vel ok? Helt enig, hvis du ikke tåler litt "pepper" så burde man ikke poste bilder her Det du syns er kult kan noen andre syns er harry.. Smaken er som baken, og det er derfor det kan være vanskelig å diskutere musikksmak. Finnes nemlig ikke noe fasitsvar på hva som er bra for absolutt alle.. Har sett mye harry her og har også sett ting jeg syns var kult *peace out* Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Min vakre (ehm...) PC. Funker mye bedre enn det ser ut til. Har ingen planer om å ordne opp i rotet heller. lækkert Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Forskjellige? Javisst!Men det går jo an å holde det litt mer ok i kabinettet sitt allikevel? Om man må ty til innkjøp av en Mac for å skaffe seg en kul maskin så har man enten (for) god råd, eller hverken ork eller interesse for å få det til å se "sånn ca" ut. Når man legger ut bilder av kabinettet sitt, så er det vel kanskje med tanke på en eller annen kommentar om det? Og det får man vel tåle, selv om en og annen uttalelse kanskje ikke er som forventet. Det er mange flotte kabinetter å se i denne tråden, men enda flere som er mindre bra også! NB! Det er ikke meningen å tråkke på noen her for min del, men av og til så må jeg bare få si hva jeg synes. Det er vel ok? For all del. Hvis dere tror at jeg ikke regnet med å få kritikk, så tar dere skammelig feil. Bidraget mitt var heller ment som et av de humoristiske, om det er det man kan kalle det. Jeg er på ingen måte fornærmet og skjønner ikke hvordan dere kan tro det heller. Var ikke for å tråkke noen på tærne med at jeg heller kjøper en Mac for å ha en stilig PC, men det er bare min smak. PC'en dere ser på bilde brukes stort sett til testing og leking med diverse hardware, derfor er den som den er. Til slutt. Ikke vær så hårsåre og prektige, folkens. Man kan ha det litt gøy også, kan man ikke? Hadde ikke ikke den fjerneste ide om at innlegget mitt skulle bli tatt ille opp, men hvis det er ønskelig fjerner jeg det gjerne. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Her kommer bidraget mitt, oppdatert altså. Har en masse stæsj på vei fra microplex, så kommer nok ENDA en update etter hvert! Ganske ryddig, men du har jo vært med fettlabbene over hele kabinettet Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Syns det var fint jeg Lord Swag Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Mitt bidrag: http://i6.photobucket.com/albums/y203/BigJackW/DSC00319.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y203/BigJackW/DSC00325.jpg Er ikke så veldig ryddig da TT Tsunami, Tatt med SE K750i? HER Kan du jo se hvordan det kan bli. Prøv å ta bilde med mer lys. Hvordan i svarte greide du det? Endret 21. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Syns det var fint jeg Lord Swag Tuuuuusen takk. Endelig en som forstår seg på ekte kunst. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kommer noen fin fine bilder fra meg også til uka.. har et lengere prosjekt som er i sluttfasen nå Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Her kommer noen bilde med mere lys: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg