svirrethasverr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 og utenpå (omg så ryddig du har det zevs hakke sett makan noen tips til meg har samma kabb ) genialt ryddig inni der ass f y Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 og utenpå (omg så ryddig du har det zevs hakke sett makan noen tips til meg har samma kabb ) genialt ryddig inni der ass f y La til et bilde. Siden det blir masse styr så rydder du det jeg har marker og legger opp et nytt bilde Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ok takk skal du ha !! er litt dumt at jeg ikke har sata harddisk den ledningen er så gedigen. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 her er en update jeg er veldig fornøyd syntes det ble bra ! takk skal du har for tipsene! :!: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 feil bilde uups Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Litt rotete for tiden.. CM Stacker på vei inn om ett par uker Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Her er min kasse Slik så den ut før i dag, sammen med alle de forferdelige bråkeviftene Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Nå ser kassa slik ut etter instalasjon av nye vifter og viftestyring Noen som kan si meg hva mer som må rydes? Endret 12. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Sånn ser den ut utenpå Lenke til kommentar
lasus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Update ser det fortsatt ut som et jule tre ? det kunne blitt ryddigere viss e hadde hatt forlengere til uv lysa og til molexkablene , det er derfor de er stripset frampå , hadde e stripset dem bakpå hadde ikke jeg fått koplet til allt. bilde uten blitz og tatt i mørke med alle lysa på , men ser et ikke så godt for tre av røyra er limt fast på døra slik er det gjort med lysa , kun uv , når e såg dette bilde merket jeg at den ene ledsen i vifta var ødlagt , uv tysj det er noe alle burde kjøpe , åmerke allr de eier når de går på lan , for i går så ble kompisen min sin lcd skjerm stjålet på et lan , etter det har alle lånt min tysj Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Så jo bra ut det.. Er litt jalla, men ikke overflødigt! Lenke til kommentar
lasus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Så jo bra ut det.. Er litt jalla, men ikke overflødigt! hva mener du med jalla ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Ustrukturert lys og dilldall.. Men du holder stilen, så vidt! Endret 12. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lasus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ustrukturert lys og dilldall.. Men du holder stilen, så vidt! det e jo kun uv og blått , før va det rø uv og blått Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Bedre.. Det jeg sa, du holder stilen! Uansett, her har vi rønna mi.. Den inneholder alt av den dårligste hardware'n (inkludert Q-tec PSUn), untatt DVD-brennern.. Døra står alltid åpen, har altås ingen kabinettvifter.. Kabinettet er et midlertidig og forsåvidt herpa Chenbro Gaming Bomb! Endret 12. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lasus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Bedre.. Det jeg sa, du holder stilen!Uansett, her har vi rønna mi.. Den inneholder alt av den dårligste hardware'n (inkludert Q-tec PSUn), untatt DVD-brennern.. Døra står alltid åpen, har altås ingen kabinettvifter.. Kabinettet er et midlertidig og forsåvidt herpa Chenbro Gaming Bomb! hmm ikke bra , det der følger vel ikke stilen , et billi qtec edit : så ikke at det va chenbro , tenkte at det va qtec siden det var qtec psu, dumme meg så bare på bilde og svarte Endret 12. august 2005 av lasus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er ikke stil i det hele tatt.. Kjøpte det for 10kr av han jeg solgt mitt jalla-Raidmax Cobra til! =S Bare fordi han hadde knerta fronten litt så den ikke sitter på.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 omg her da Nytt bilde. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Pent det.. Polert bunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg