w0d00 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Slike spørsmål bør tas i egne tråder...så kan du heller linke til tråden i denne... men, det er flere teknikker for å få strømpene på...den beste er å ta av kabelkontaktene...(dette gjøres med forskjellige verktøy) (tror det finnes en guide her et sted)...eventuelt kan du bruke litt større strømper og tre over...et triks er å ta teip rundt kontaktene slik at strømpene ikke henger seg fast.....noen velger også å feste en tråd i kontakten slik at de kan trekker kabelen gjennom strømpen! Ok, da linker jeg.. så jeg ikke ødlegger denne fine tråden mer.. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=454648&st=0& Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Slik ser det ut i mitt kabinett etter at cpu-blokken begynte å lekke. Endret 11. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 en del kaos der ja hva er vitsen med den gjennomsiktige vifta der oppe? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 en del kaos der ja hva er vitsen med den gjennomsiktige vifta der oppe? Den står egentlig oppå skjermkortet for å kjøle CPU/RAM/HK. Nå er alt av vannkjøling borte fra min maskin, ble 10 ganger ryddigere allerede, skal poste bilde når jeg har fått ryddet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen her med stacker som kan vise meg hvordan de har ryddet ? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Noen her med stacker som kan vise meg hvordan de har ryddet ? Mitt, igjen! IDE kablene er byttet ut. Man kan se det på det andre bilde jeg har her. Dem er grønne nå Endret 11. august 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Skal bestille deler til pcen for ca 6000kr(liste) Her er et bilde av hvordan pcen er nå: Får delene om et par dager ca. *Extreme makover* *Gleder meg* Endret 11. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 bi sikkert hewwy duty!.. ganske ryddig der inne da! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 det kabinettet ser ut som en digimon, men ryddig var det Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 det kabinettet ser ut som en digimon, men ryddig var det Hehe..gjør det når jeg tenkter på det ja! Skal heldigvis kjøpe nytt et som jeg kan modde på....(CM Stacker ) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 det kabinettet ser ut som en digimon, men ryddig var det Hehe..gjør det når jeg tenkter på det ja! Skal heldigvis kjøpe nytt et som jeg kan modde på....(CM Stacker ) bra, tror nesten alle kjøper et færi modda kabinett første gangen.. (kjøpte selv raidmax ) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skal bestille deler til pcen for ca 6000kr(liste) Her er et bilde av hvordan pcen er nå: http://i14.photobucket.com/albums/a313/sco...pc/PICT0005.jpg[/img] Får delene om et par dager ca. *Extreme makover* *Gleder meg* Hah, det kabinettet der er så sinnsygt stygt! makan til dårlig plastikk skal man se lenge etter Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skal bestille deler til pcen for ca 6000kr(liste) Her er et bilde av hvordan pcen er nå: http://i14.photobucket.com/albums/a313/sco...pc/PICT0005.jpg[/img] Får delene om et par dager ca. *Extreme makover* *Gleder meg* Hah, det kabinettet der er så sinnsygt stygt! makan til dårlig plastikk skal man se lenge etter hvilket av kabinettene? (for din egen skyld håper jeg du mener "digimon" kabinettet og ikke stacker) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skal bestille deler til pcen for ca 6000kr(liste) Her er et bilde av hvordan pcen er nå: http://i14.photobucket.com/albums/a313/sco...pc/PICT0005.jpg[/img] Får delene om et par dager ca. *Extreme makover* *Gleder meg* Hah, det kabinettet der er så sinnsygt stygt! makan til dårlig plastikk skal man se lenge etter hvilket av kabinettene? (for din egen skyld håper jeg du mener "digimon" kabinettet og ikke stacker) Han mener nok det plastic kæbisset. Det ser ut som et Q-Tec med annen front Kanskje Q-Tec leverer selve kabinettet-rammen mens noen andre lager enda styggere frontpaneler. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har holdt på endel med maskina idag... Har tatt noen bilder også.. Etter at jeg har røska ut endel stæsj... Skal bytte ut cpu kjøleren med denne.. Delvis ferdig.. Må få ordna litt til på kablene så blir det nok bedre... Endret 11. august 2005 av w0d00 Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ble jo bra det.. Men du brukte ikke litt mye krympeslange ? Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) IDE kablene er byttet ut. Man kan se det på det andre bilde jeg har her. Dem er grønne nå O'hildrane du! Ligger alle kabler som ikke er i bruk bak KH platen, eller? Cleaner than Omo, man! EDIT: Skal til Oslo for å hente en veldig spesiell maskin i morgen. Kan hende jeg slenger opp et bidrag hvis den ser noenlunde presentabel ut, noe jeg ikke har tvil om at den kommer til å gjøre... Endret 11. august 2005 av OnI Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ble jo bra det.. Men du brukte ikke litt mye krympeslange ? hehe, jeg er redd for at jeg gjorde det.. første gang skjønner du.. kan prøve på nytt, og håpe på et bedre resultat da.. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 her er mitt da : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg