Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Strategy, eller hva faen du heter: Det var nice, bare ta vekk etchen fra vinduet, og ta vekk alt av lys så er det ok.

Zevs_: Alt som er grønt og lilla skulle vært svart, eller den fargen det egentlig er. Grønt og lilla er stygt. Ødela et ellers fint kabinett, invendig altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Strategy, eller hva faen du heter: Det var nice, bare ta vekk etchen fra vinduet, og ta vekk alt av lys så er det ok.

Zevs_: Alt som er grønt og lilla skulle vært svart, eller den fargen det egentlig er. Grønt og lilla er stygt. Ødela et ellers fint kabinett, invendig altså.

ines (eller hva faen du heter) : Tar jeg bort lysene blir det ingen effekt, hva er vitsen med vindu da? Hvis jeg tar bort den på vinduet blir det bare stygge skruehull synlige.

Lenke til kommentar
Vel, det er jo i og for seg det denne tråden handler om da?

Joda, ikke riktig sånt da, men.

Man får vel mye feedback hvis man har et ryddig kabinett eller ikke? Og hvem vil vel ha masse rot og skrap i kabinettet?

Dette har vel sikkert også noe å gjøre med at man vil skryte av ryddigheten :p

Lenke til kommentar
th_BildeSmall1.jpg

klikkbart

Nlir aldri lei av å poste i denne posten jeg :D

Hva skjedde med dinoen ?? :ohmy:

th_IMG_8641.jpg

Klikkbart:

Ingenting! :D

Grønt, lilla?

Alt er sin opprinelige farge, bare svart er jo ikke akkuratt så veldig bra under UV-belysning.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Er det noen god luftstrøm der ?

trur nå det , men nå bruker e berre 3 av 5 vifter

Edit: skal skjekke tempen i kabinettet nå

faderen nå fant e ut at viften bak hardiske va den eneste som blåser luft ut

øø.. i fronten?.. den skal blåse inn da...

det e en annen i fronten som blåser inn , har 2 der , fungerer som harddisk kjøler

jaja.. men da blir det ikke en fin luftstrøm gjennom kabinettet.. annbefaler luft inn framme og ut bak.. slik som du har det så går luften inn og rett ut igjen..

Prøv å få luftstrømmen slik:

----------------------|

| |

|<- <- |

| \ |

| \ | < Fronten av kabinette.

| <-<-<- |

| |

----------------------|

\

Under siden.

Skjønna? :)

Selv bruker jeg 2 i front, og 2 bak, og en i toppen. Kjører med døra av nå, ser ikke no vits å ha den på atm.

EDIT: Atlså, det funka ikke.. Trygg "QUOTE" så ser du hva alle tegnene blir..

Nå har jeg fikset på luftstrømmen i kabinettet nå går det to 80 mm vifter framme som blåser inn og en 80 mm i side døra o en 120 mm som blåser ut bak i lag med vifta fra psuen som også blåser ut , nå har cpu tempen gått 2 grader ned etter at det ble fikset på :thumbup: takk for hjelpa , nå har jeg fått satt inn i den skikkelige strømforsyninga mi igjen så når eg får ti skal e rydde å ta bilder ut på nytt igjen , sitter på lan nå så gidder ikke å gjøre noe med det nå , men det kommer nokk en gang

Lenke til kommentar

Hmm, utseende må være stilrent. sitter på et TT Xaser nå, og er lei.

Har noen krav da:

-Må ha dør på begge sider, slik at man kan gjemme kabler og slikt der.

- Helst 120mm vifter

- 4+ hdd plasser

- Vindu (ikke så veldig nødvendig)

- Stille

- vekta må være under 25kg, som mitt er atm :p

- Må ikke ha floppy plass

- Rundt 1k (ca)

- Liker ikke plastikk front..

Hehe, ble kanskje litt mange, men ser at noen fylles hvertfall :)

Lenke til kommentar
Hmm, utseende må være stilrent. sitter på et TT Xaser nå, og er lei.

Har noen krav da:

-Må ha dør på begge sider, slik at man kan gjemme kabler og slikt der.

- Helst 120mm vifter

- 4+ hdd plasser

- Vindu (ikke så veldig nødvendig)

- Stille

- vekta må være under 25kg, som mitt er atm :p

- Må ikke ha floppy plass

- Rundt 1k (ca)

- Liker ikke plastikk front..

Hehe, ble kanskje litt mange, men ser at noen fylles hvertfall :)

da vet ikkje jeg om så mange , kanskje denne

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND]http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND[/url]]Lian

Akkurat slike kabinett som du er ute etter vet ikke jeg om så mangen

Endret av lasus
Lenke til kommentar
th_BildeSmall1.jpg

klikkbart

Nlir aldri lei av å poste i denne posten jeg :D

Digg det der ja!!

Har kjøpt samme kabelstrømper som deg Zevs..

Men kan du fortelle meg hvordan du får strømpene på kablene..

Sliter fælt her altså. Strømpene er jo ikke store nok til å tres over kabelkontaktene..!

Jeg fikk en inn i strømpe men den bare satte seg fast i di trådene som strømpen er laget av.. :mad: HELP!!

Eller er det noen andre som kan forklare.??

Endret av w0d00
Lenke til kommentar

Slike spørsmål bør tas i egne tråder...så kan du heller linke til tråden i denne...

men, det er flere teknikker for å få strømpene på...den beste er å ta av kabelkontaktene...(dette gjøres med forskjellige verktøy) (tror det finnes en guide her et sted)...eventuelt kan du bruke litt større strømper og tre over...et triks er å ta teip rundt kontaktene slik at strømpene ikke henger seg fast.....noen velger også å feste en tråd i kontakten slik at de kan trekker kabelen gjennom strømpen! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...