Nauz Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) fytte he***tte så nice... dette er kunts!!! dæven... seriøst det var fint azz må være gøy å komme på lan med det! Endret 6. august 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er da ikke høst enda? sommeren er her jo snart ,Djheaven : stappe noe mer inni ? mer rot altså ? Er her???? Trodde sommeren var over snart da hehe Ja,må inn med er raid-kort og to nye HD.. Har begynt med eksterne HD.. Men 3 av de holder.. LOL Så da skal den kassen pusses opp,og få sin velfortjente rengjøring... Alle hybelkaninene mine trives godt inne i kassen.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Oi :O det var et ryddig kabinett Paxor. Har du en worklog til det kabinettet eller? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Store ord det der maslaksen... Snekker'n er Snekker'n. Men det er jo et mål BigJackW: Her, "Bøk n' Steel" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Riktig det improvize, hjemmesnekra. "Bøk n' Steel" - Link til worklogg i signaturen. Er bare å legge kablene på riktig sted, så blir det ryddig EDIT: leif Som snekker må jeg vel godkjenne listinga Fikk du låne gjeresagen hos fattern? Kjekt verktøy iallefall . Bra jobba Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En liten oppgradering. Hva syns dere? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En liten oppgradering. Hva syns dere? HeHe, var ikke mye fint nei. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) En liten oppgradering. Hva syns dere? Er nok ikke så mye som trengs oppdgradering..tenkte du på utseende messig??(så litt kjedelig ut ja!) btw har samme skjermkort som deg..den no dritt! Skal kjøpe en 6800gt Endret 7. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En liten oppgradering. Hva syns dere? HeHe, var ikke mye fint nei. hva? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 strategery: Bra at du endelig har flyttet på din elskede IDE kabel! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En liten oppgradering. Hva syns dere? HeHe, var ikke mye fint nei. hva? Ja, du har litt av en jo å gjøre vis du skal få en såkalt "tøff" pc. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En liten oppgradering. Hva syns dere? HeHe, var ikke mye fint nei. hva? Ja, du har litt av en jo å gjøre vis du skal få en såkalt "tøff" pc. Tusen takk for infoen da, den hjalp meg veldig mye. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tusen takk for infoen da, den hjalp meg veldig mye. Det måtte da du forvente når du legger ut pcen din i denne posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hehe, jeg trekker litt på smilebåndet her jeg sitter hvis strategery ikke tåler kritikk så bør han ikke poste her. @strategery: det var veldig ryddig inni kassa di, og det skal du ha cred for. Men det ser veldig grått og kjedelig ut. hva med og freshe opp med litt neon eller annet stash? Hva med å modde kassa? kassa så utrolig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hehe, jeg trekker litt på smilebåndet her jeg sitter hvis strategery ikke tåler kritikk så bør han ikke poste her. @strategery: det var veldig ryddig inni kassa di, og det skal du ha cred for. Men det ser veldig grått og kjedelig ut. hva med og freshe opp med litt neon eller annet stash? Hva med å modde kassa? kassa så utrolig kjedelig ut. Det er jeg enig i Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Når hele kassa består av matt stål har man et dårlig utgangspunkt ( chrome alu) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Huffda, får håpe Strategery ikke ble alt for deppa nå da! Men det ble da litt ryddigere inni der! Om du orker, så kan du jo lakke kabinettet innvendig i en eller annen farge. Sjøl vil jeg foreslå sort silkematt, det gir en nøytral men allikevel ganske fancy finish. Men det er min mening, så får andre komme med sin! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Takk for tips alle sammen. Jeg tåler kritikk, jeg har også sett at det blir litt matte farger inni pcen. Takk for tipset, Skrue. Jeg har ryddet nok en gang i kabinettet nå. Kameraet er tom for batteri, kommer med bilder senere. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Her er min lille kasse Lille ? hmm den var stor synst jeg da Hehe.. Er da en maxitower,så det var vel feil av meg å si liten da Hehe Skal ta en høst rengjøring løpe av uka da..Og skal inn med noe mer i kassa.. Det er miditower. På maxi tower så er det 6 5.25 brønner og plass til en ekstra psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg