djheaven Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her er min lille kasse Lenke til kommentar
lasus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her er min lille kasse Lille ? hmm den var stor synst jeg da , startegery: det så bra ut nå ja Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Her er min lille kasse Lille ? hmm den var stor synst jeg da Hehe.. Er da en maxitower,så det var vel feil av meg å si liten da Hehe Skal ta en høst rengjøring løpe av uka da..Og skal inn med noe mer i kassa.. Endret 6. august 2005 av djheaven Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her er min lille kasse Lille ? hmm den var stor synst jeg da Hehe.. Er da en maxitower,så det var vel feil av meg å si liten da Hehe Skal ta en høst rengjøring løpe av uka da..Og skal inn med noe mer i kassa.. Var ganske rotete der ja, med strips og runde IDE kabler kommer du lang vei Det er da ikke høst enda? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kaller det en høst rengjøring.. Sånne runde IDE kabler,er de like bra som vanlige? Har hørt for en tid tilbake,at de ikke var noe spes.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kaller det en høst rengjøring.. Sånne runde IDE kabler,er de like bra som vanlige? Har hørt for en tid tilbake,at de ikke var noe spes.. har ikke hørt at de er dårligere enn andre, lite tenkelig og. det eneste er att de kan være litt stive.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Mitt Shark kabinett Er i hvertfall fritt for ledninger over HK`et Endret 6. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her blotter kabinettet mitt seg. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her blotter kabinettet mitt seg. Det der var pent. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her blotter kabinettet mitt seg. Fy %#!)=((! så pent! Selvlaget antar jeg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her blotter kabinettet mitt seg. Fy %#!)=((! så pent! Selvlaget antar jeg? Må si meg enig i det der Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Riktig det improvize, hjemmesnekra. "Bøk n' Steel" - Link til worklogg i signaturen. Er bare å legge kablene på riktig sted, så blir det ryddig EDIT: leif Endret 6. august 2005 av Paxor Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Her blotter kabinettet mitt seg. Det der var pent. ja må si det var VELDIG pent Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Enten er Paxor møbelsnekker, eller så kjenner han en? Usedvanlig bra finish på det der! Bildet er tatt i en "snill" vinkel også, og dermed skjules jo det meste av kablene. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Takk Er ikke møbelsnekker, kjenner heller ingen møbelsnekkere. Men har fått noen tips fra fattern som var snekker en gang i tia Lurer dog litt på om jeg skal bli møbelsnekker. Det med "snill" vinkel stemmer jo, men det var ikke med hensikt for å skjule de kablene som er der. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Da er du virkelig dyktig! Vil absolutt tro at det bor en møbelsnekker i deg ja! Ville i alle fall vurdert det, var jeg deg. Btw; Kommentaren om "snill vinkel" var bare for å erte litt! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er ikke du bare 13 år a, Paxor? Må jo skryte av deg over at en så liten unge kan gjøre noe så profft Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Næmmen, det var det frekkeste! Er 15, så det så! Takk, til tross for at du trøkker meg tilbake på barneskolen Lenke til kommentar
lasus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Det er da ikke høst enda? sommeren er her jo snart ,Djheaven : stappe noe mer inni ? mer rot altså ? Endret 6. august 2005 av lasus Lenke til kommentar
maslaksen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja dæven paxor den var fin =) En ny snekker som kan ta over for snekker'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg