formann Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Ikke noe spesielt utenom skjermkorte Du skjønner.. skal det være noen vits med en kjøleribbe så må den monteres på noe som utvilkler varme. Din plassering av den kjøleren er like nyttig som å montere en kjøler på tastaturet. Sette teip under gjør tingene bare enda værre siden det meste av teip leder varme svært dårlig, og vil snarere isolere. Hadde du montert den på selve kjernen (uten tape under) istedenfor den som følger med kortet så hadde vi begynt å snakke nyttig Råder deg til å fjerne den så fort som mulig. Skal ikke mye til å kortslutte skjermkortet slik den står nå. Endret 18. desember 2004 av formann Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har ryddet i kabinettet nå , så jeg legger snart ut bilder har ikke kamera nå Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Ikke noe spesielt utenom skjermkorte Tror kanskje han tenker på det faktum at bl.a. GPU ligger på andre siden av kortet. Altså, hva på skjermkortet er det du prøver å kjøle? Ja, det forstod jeg, men jeg har egentli ikke noe formål med den, satte den liksom bare der........ Og om det var for å kjøle spesielt GPU så hadde det jo hjelpt, selv om den er på andre siden av kortet. Endret 18. desember 2004 av tori13 Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 F-14: Ganske tøft kabinett! Hva slaks utstyr er det? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 utstyr ? vis du mener kabinett tror jeg det er Antec eller chiftec Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Ikke noe spesielt utenom skjermkorte Tror kanskje han tenker på det faktum at bl.a. GPU ligger på andre siden av kortet. Altså, hva på skjermkortet er det du prøver å kjøle? det kunne kansje ha hjelpi litt å ha den på motsatt side av gpu hvis du hadde treffi gpu, og IKKE brukt teip. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Slik ser det ut hos meg (bombe nedslag!!): Hva nøyaktig er det du prøver å kjøle ned med den Celeronkjøleren? Ikke noe spesielt utenom skjermkorte Tror kanskje han tenker på det faktum at bl.a. GPU ligger på andre siden av kortet. Altså, hva på skjermkortet er det du prøver å kjøle? det kunne kansje ha hjelpi litt å ha den på motsatt side av gpu hvis du hadde treffi gpu, og IKKE brukt teip. Jeg gir vel fa**! Jeg satte den bare der for jeg hadde ingen annen plass å sette den.... Endret 19. desember 2004 av tori13 Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 utstyr ? vis du mener kabinett tror jeg det er Antec eller chiftec Da mener jeg alt. Vannkjølings komponenter og de sakene der! :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 utstyr ? vis du mener kabinett tror jeg det er Antec eller chiftec Da mener jeg alt. Vannkjølings komponenter og de sakene der! :!: hehe, sier han det så blir vel ikke hans modding særlig unik ..forr, siden vi er inne på modding..finner INGEN floppybay moddings..link anyone? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) F-14: Ganske tøft kabinett! Hva slaks utstyr er det? Er bare et Chieftec BX03 som jeg satt på hjul i forigårs^^ HW: amd 64 3200+ clawhammer club3d 6800nu@16x1,6 (er så svært at ene "buret" måtte bort :!: ) Chaintech ZNF3-250gb pro zenith Seagate 200gb s-ata OCZ E.B Platinum pc3200 1gb om det var hw du mente vannkjølinga er settet som netconnection solgte for en stund siden "nc basic" elns bare at jeg bytta ut slangene og tanken som var med lak ,så skifta til "Cape Coolplex 25" fra microplex har en blå katode rett over hk og en gjemt bak der hdd er kan vell ta med komponenter i vattenkjølinga også da: Radiator : 120mm BIX Slanger : 3/8 kuriyama Pumpe: hydor l20 II faenskap Blokk : DangerDen RBX socket 754 Tank: Cape Coolplex 25 Endret 19. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Her kommer det bilde av min pc. lovte det i en tidligere post. Endret 19. desember 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 S:T:A:N:D : pent kabiss hyper 6 du har som kjøler? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 S:T:A:N:D : pent kabiss hyper 6 du har som kjøler? Takker Det er "Hyper 6" ja Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ah... fant et som fikk med hele kassa Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Skal ta et som viser hele kassa mi også. Edit: la til bilde. P.S. vet den stygge hvite cd-romen er stygg. Deksel er på vei... Endret 19. desember 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 S:T:A:N:D : bruker du bare 120mm vifta bak til å kjøle ribba? kjøler Hyper 6 bra? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 S:T:A:N:D : bruker du bare 120mm vifta bak til å kjøle ribba?kjøler Hyper 6 bra? Har en 120mm vifte i front til ta inn luft, å den du ser bak til å dra ut luft (Begge følgte med kabinette) "Hyper 6en" har egenlig en 2.5cm tykk vifte orginalt. Men jeg satte på denne som er 1.5cm tykk. Kjøler bra å er lydstille. Cpu-tempen min ligger på 25 til 30 grader idle avhengi av tempen på rommet. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ah... bra det da vannkjøling har samma tempen >_< lurer på å selge den og kjøpe hyper 6 isteden,til jeg får spart opp til fase kjøling Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 fase kjøling. Ekke det litt dyrt da? Kan du gi meg noen linker til hvor man får kjøpt dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg