Gå til innhold

Får feilmelding da jeg partisjonerer hd?

Anbefalte innlegg

Hei.

Prøvde og partisjonere min wd 120GB hd med partition magic. Alt går fint inne i selve programmet og jeg lager en på 50GB og en på 61GB. Den nye som jeg oppretter setter jeg til logical og NTFS og "resten" av harddisken som jeg har os og resten av tingene mine står som primary og NTFS. Alt ser bra ut i programmet, men den sier jeg må restarte for at det skal tre i kraft.

Da jeg restarter kommer det opp blåskjerm med parition magic greier på og det står noe tekst og greier, men så får jeg plutslig to error meldinger opp: :mad:

Error 1608 While executing Batch

og

Error 1608: File record marked used, File 17238 :mad:

Da må jeg restarte på nytt og jeg kommer inn i windows som vanlig men harddisken er ikke partisjonert, jeg har bare den på 120GB.

Noen som hvet hva problemet er og hvordan jeg kan få partisjonert den? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er ca 6 månder gammel.

Har litt av hvert jeg trenger på den ja. Derfor hadde jeg tenkt og partisjonere den så jeg kunne ha puttet alt jeg trenger på den ene partisjonen og formatere den andre som jeg har os på og legge inn xp igjen på den prtisjonen.

Rart det ikke funker og :cry: det ser jo så fint ut helt til jeg restarter.

Kanskje det går med et annet programm eller no?

eller er det noen innstillinger jeg må endre på for og få gjort det?

Lenke til kommentar

jeg har også hatt problemer med å formatere hdd, men jeg hadde ikke noe å ta vare på da, så jeg brukte verktøyet til windows, men jeg lasta ned en cd som kunne konkludere med at det var en ørliten feil på partisjonstabelle, men jeg gadd ikke å gjøre noe mere..

må har jeg den diske som backup da min begynte å lage noen rare lyder, og jeg fikk panikk... :roll::blush:

nå har den heldigvis slutta med lydene...

ang det at jeg ikke fikk formatert, så har jeg ikke fått løst det, men cd'en jeg brukte heter ultimate boot cd elns..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...