Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Trenger ny cpu til A64, vil helst ikke legge for mye penger i den, men vil ha en stillegående, og en som dekker behovene en A64 har. Et annet krav er at den må finnes på komplett, samt være inne på lager! er denne bra ? Muligens litt lite Watt? Andre forslag? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg ville kjøpt en psu som er mer fremtidsrettet, dvs følger standarden ATX12V 2.0. Jeg er ikke sikker på om den F/S'en du linker til er det men... Skal du ha f/s har de noen "rev2" utgaver, jeg tror det er et bedre valg. Uansett: Jeg vil anbefale Antec Neopower 480W. Den er muligens litt dyr, men den skal visst være veldig bra. 2.0 std. Jeg har bestilt en slik en selv Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Lungemannen kom i samme minutt Endret 11. oktober 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Tanken var en psu som var stille og yter nok til å kjøre en amd64 s754. Om den ikke er så utrolig fremtidsrettet, så får det heller være. Er ikke meningen å lade opp bilen med den! Tenkte som de har inne på komplett sitt lager, skal bestille alt annet derfra, så gidder ikke betale ekstra porto for en liten sak! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Poenget mitt var vel at du slipper å kjøpe ny psu neste gang du skal bytte ut pc-deler. ATX standarden har en del forandringer på gang. Men for all del, gjør hva du vil. Edit: F/S 400W rev2 Fornøyd nå? Komplett.no og greier... Endret 11. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 F/S 400W rev2 Fornøyd nå? Komplett.no og greier... Nå som jeg kan se komplett-logoen i hjørnet ser den knall ut! Vet du noe om støymengde den gir ut? dB? Liker meg lavt jeg Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Vet du noe om støymengde den gir ut? dB? Liker meg lavt jeg Her kan du se litt specs! Fyr løs om det er noe mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå