Pels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 morn, lurte på om det går an å ha 2 PSUer til PCn? Går det an? mvh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jepp, det går fint, det Det er bare å koble sammen 2 ledere i kontakten på den psu'en du ikke har koblet til hovedkortet... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er du helt sikker clvn? Lenke til kommentar
Andreas:D Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Trur det skal gå ja, du kobler ene psu'en til hovedkort så den starter automatisk. Andre kan du starte med en liten ledning, eller ordne til en knapp, som kortslutter mellom 2 kontakter på den andre strømforsyningen. Husker ikke helt hvilken, har sett det her på forumet, søk litt rundt. Litt treig ja :p 2 innleg på tiden eg skrev midt. Endret 11. oktober 2004 av Andreas:D Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ja men går det ann å koble sammen AMD 64 og Intel Inside Celeron? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jepp, det går fint, det Det er bare å koble sammen 2 ledere i kontakten på den psu'en du ikke har koblet til hovedkortet... hm.. hvilken da .. molex? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) ja men går det ann å koble sammen AMD 64 og Intel Inside Celeron? Nå blander du inn prosessorer her, det har ingenting med saken å gjøre. Det går som sagt fint an å koble sammen to PSU-er. Kabinettet mitt er beregnet for to PSU-er, og det fulgte med en kabel for å koble de sammen. Edit: Sånn gjør du det. Endret 11. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
slettet Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Rikky: Kva kabinett og kva kabel? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Cooler Master Stacker. Det følger med en kabel for å koble sammen strømforsyningene. Det er i bunn og grunn en ATX skjøtekabel med to ledninger til den andre strømforsyningen, prinsippet er det samme som på tegningen jeg postet i min forrige post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå