WladimirPutin Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skal ikke vere Pentium på den berbare jeg skal ha! Det skal vere AMD 64!!! Da kan du glemme Dell. Den fåes bare med Intel. Det rimte. :!: Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bruker den selv til videoredigering med Avid Xpress 4.5 og AfterFX. Den er helt rå der altså. Ganske stille maskin også iforhold til det jeg forventet. Dell sine slepbare maskiner er ikke verdt å gå for, vurderte de selv, men de er jo ekstremt store + P4 vil jeg ikke ha Tror ikke du finner råere maskin en denne i denne prisklassen Skal ikke vere Pentium på den berbare jeg skal ha! Det skal vere AMD 64!!! Men jesus da, det er jo det jeg sier. FS maskinen har AMD64, Dell har P4. Gå for den maskinen og bytt ut HDen med en 7200rpm så har du en EKSTREMT rå maskin Lenke til kommentar
Variable Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skal bestille den i morgen, viss komplett går med å bytte disk iden jeg slipper også 24% moms på den siden jeg jobb i utlandet. fin fint Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Går det ikke an og ha den 80gb HD i marskina, og bygge seg en ekstern disk med 7200rpm isteden? Eller blir den også for treig? Endret 13. oktober 2004 av LockNess Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Skal ikke vere Pentium på den berbare jeg skal ha! Det skal vere AMD 64!!! Da kan du glemme Dell. Den fåes bare med Intel. Det rimte. :!: Dell skulle jeg ikke kjøpt uansett! Liker bare ikke Dell + Intel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå