HCV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei, folkens En kompis av meg har en Compaq Armada(noen år gammel). PCen er i god stand, men problemet er at man ikke får brukt den ordentlig på grunn av at skjermen ikke "holder" seg. Den bare faller ned hvis man ikke støtter den til en vegg e.l. Er det noen her som har noen ideer om hva det kan skyldes og evt. hvordan man kan fikse det?(løse skruer, klips?) På forhånd takk, HCV Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det hjelper å si det nøyaktige produktnavnet, alltså, modellnummer og ikke bare navnet på serien og produsenten. Du finner kanskje noe hjelp her, om ikke minst et tips for videre fremgang i saken... Hilsen ponke Lenke til kommentar
zacka Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis det er en Armada M700 har jeg følgende råd: Jeg har "strammet" opp endel slike skjermer da vi fikk inn flere partier med brukte Armada'er på den tidligere jobben min. Det sitter ett par skruer bak som kan etterstrammes (hvis de er litt løse). En annen ting som kan hjelpe er å skru av de to små dekslene som sitter nedenfor LCD-skjermen (ved venstre og høyre nedre hjørne). Under der sitter det 1 blank skrue på hver side som kan ha blitt løse. Du trenger da en liten torx-skrutrekker (T8). De skruene som sitter i bakkant er som jeg kan huske stjerne. Kanskje litt vanskelig å skjønne hva jeg mener, men jeg håper du skjønner noe allikevel Lenke til kommentar
HCV Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Hjertelig takk for hjelpen. Jeg kan nok huske at det var en Armada 700. Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hjertelig takk for hjelpen. Jeg kan nok huske at det var en Armada 700. kontakt HP support, det kan hende at det er mogleg å skifte hengslene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå