lqpl Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Er det noen som har kjøpt/vet om det finnes X800 kort i Norge der det følger med HDTV (YPrPb) component kabler til TV-utgangen ? Kabelen ser ut som en s-video i ene enden som splittes ut i 3 phonoplugger, grønn, rød og blå i andre enden. Helst vil jeg ha med to DVI utganger men det er det vel bare ASUS som lager foreløbig? lqpl Endret 11. oktober 2004 av lqpl Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg fikk komponent til kortet mitt, PowerColor X800XT PE ryggsekk-edition. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Det følger med på de Sapphire X800PRO VIVO kortene jeg har sett. Edit: Og ja, de er kjøpt i norske webshops (NetShop) Endret 11. oktober 2004 av _Xorcist Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du får kjøpt HDTV-adapter til ATi-kort også, hvis du tilfeldigvis skulle fått et kort uten et slikt. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Takk for svar! Jeg har ATI component dongle på et 9500@9700 kort men den tar DVI utgangen som jeg trenger til projektoren og skjermen. Jeg tenkte å ha skjerm, projektor og TV koblet til samtidig. Så hvis Asus sitt kort med dual DVI også har component så blir det vel det jeg går for. lqpl Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Følgte med mitt BBA ATi X800 Pro som var kjøpt i statene. En kabel som går ut i rgb. Skal vist være hdtv ut ja. Kabelen jeg har er akkurat som du beskriver den. Bruker dvi til prosjektoren min i steden jeg. Skulle tro dvi ga bedre kvalitet en hdtv kabeln? Uansett så bruker jeg jo det til data også så.... Endret 11. oktober 2004 av magnusr Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja jeg vil bruke DVI til projektoren og skjerm, component til TVen. lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå