Bretleon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 sitter med en spliter ny cl 56, men siden jeg er i oppstarts fasen så er det mye som skal innstalerers. jeg har fått med meg at Omega driverne er bra for skjermkortet, men hvilke drivere skal jeg bruke på lyden. for slik det ser ut nå så er det ikke innstalert i maskinen. Gi meg gjerne andre tips som er greit å legge inn også. Bret L Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Fikk du ikke med driver cden til CL56 da?? der følger det med alle drivere... samt en one touch install som gjør at du legger inn alle driere i en jafs... Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hei. Eg bruker Realtek AC 97 drivere... Har dessverre ikkje link til sida eg lasta ned frå no... finn heller ikkje filen, men finn den kanskje viss eg leitar litt betre... Mitt tips er at du søker på http://notebookforums.com/ Veldig mange med CL56 maskin der. Spør igjen viss du ikkje finn drivaren sjølv, så kan eg kanskje leite litt meir seinare når eg får tid... Edit: Riktig som nevnt over. Alle driverne er på CDen og dei virkar fint. Men det finst nyare utgåver på nettet som eg viste til over. Får ein del ekstra innstillinger og slikt.... Endret 11. oktober 2004 av BA1 Lenke til kommentar
Bretleon Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei den Cd har jeg ikke fått med desverre. Men det må da vel være et sted jeg kan laste ned fra? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei den Cd har jeg ikke fått med desverre. Men det må da vel være et sted jeg kan laste ned fra? http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...Drivere%5CCL+56 Alternativt: www.whitebox.no -> Support -> Drivere -> CL56 Du skrev ikke fra hvilken butikk du kjøpte maskinen, men siden Whitebox også selger CL56, går det sikkert fint å hente drivere derfra Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 fann linken til sida som eg lasta ned lyddriveren min frå... kanskje nyere enn Whitebox sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå