Bjarnez Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 jeg kan ikke laste ned en fil fra flere brukere i dc++, har nest nyeste versjon. noen vet hvorfor? kjører active mode, og har ikke begrensninger på ant. downloads
Admin'c Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 den støtter vel ikke segment downloading...
jokki Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Skal du laste ned samme fil fra flere brukere samtidig trenger du en klient som IntraDream eller StrongDC++
DementedAlbino Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Skal du laste ned samme fil fra flere brukere samtidig trenger du en klient som IntraDream eller StrongDC++ Kan en bruke disse uten å bli kastet ut fra huber? Hva er egentlig den beste dc++ kliente som er akseptert på de fleste huber?
Jonnar Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) RevConnect er godtatt stort sett overalt... Edit: For ikke aa si overalt. Endret 16. oktober 2004 av Jonnar
moray Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Er Revconnect eller noen av de andre som er nevnt her et godt alternativ til DC++? Begynner å bli litt lei av blant annet å søke på nye brukere. Tilgi meg for at jeg går litt OT Bjarnez, gadd ikke starte ny tråd om dette.
DementedAlbino Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Kan noen si hva som gjør RevConnect bedre enn dc++?
Jonnar Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Du kan laste ned samme fil fra flere brukere samtidig, og dermed faa filen lastet forterte, istedet for aa vente i evigheter paa aa faa ned en fil... RevConnect er vel DC++ bare med endel funksjoner lagt til. Den eneste jeg har tatt i bruk er muligheten for aa laste samme fil fra flere brukere samtidig... Det kan fint vaere at du maa soke etter nye brukere for aa faa ned filene likevel, men to stk som gir 50kb/s gaar fortere enn 1 som gir 50kb/s, saa det er jo verdt det. Spesielt for oss som ikke kan vaere active, eller dere som ikke har en altfor uber-1337 linje... Det er endel bugs i RevConnect fortsatt, men ingenting man ikke kan leve med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå