salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 pcen restarter akuratt rett etter den har load'a når jeg skal spille cs. Jeg har reinstalert xp pga av det men det hjalp ikke jeg hadde over 5000 sanger . Men dette har aldri skjedd før og jeg tror ikke det er pga av sp2 får jeg har spilt med sp2 hittil.Med engang loadinga er ferdig kommer det blåskjerm men får ikke lest hva som står for pcen restarter med engang blå skjermen er ikke oppe under et sekund engang bare et øyeblikk. Dette er katastrofe får meg ! jeg får ikke spilt cs, cz, hf eller noe. Noen som kan hjelpe meg? det er veldig viktig *Vis det er feilposter er det bare å flytte den, var ikke sikker på hvor den skulle være så jeg satset på denne* Takker for alle svar Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er viktig Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du sier at du hadde over 5000 sanger. hvor da? på pc`en? og hva har det med CS å gjøre? hvis sangene ble borte når du reinstallerte XP så er det vel din egen feil. men til litt seriøst greier her: sikker på at det ikke har noe med noen driver å gjøre da? f. eks skjermdriver eller noe sånt. jeg har hatt mye problemer å har bannet mye over min skjermdriver. når jeg hadde standard driveren som fulgte med på recovery cd`en min så restarta maskina ofte. når jeg installerte den nyeste driveren til Nvidia kortet mitt så gikk det fint. det ligner litt på noe driver problem du har. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har lasta ned alle de nyeste driverene men kan skjekke engang til ikke få meg til å tenke på sangene mine har 12stk nå! Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 neimen seriøst. hadde du flere partisjoner på harddisken din? du bør f. eks ha en C: og en D: på C: har du Windows og D: har du alt annet sånn som sanger, dokumenter osv. Partition Magic er et fint program for dette. forøvrig er ikke dette programmet gratis. du har lastet ned de nyeste driverne ja. hmmm. har du søkt igjennom maskina for spyware og virus? for å søke igjennom maskina for spyware bruker du enten Ad-aware og/eller Spybot. programmer som gjør god nytte for seg. siden at du får Blåskjerm så kan det også være maskinvare konflikt en eller annen plass. har du varm cpu? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg har 2 partisjoner C: og D: på C: har jeg det vanlige windows mappa osv, D: har jeg sanger, filmer osv. Jeg tror jeg har partion magic ligende på en cd tror jeg isåfall, men vet ikke hva det er. ja jeg har de nyeste driverene og opptateringene til alt jeg søkte på spybot nå og fant noen problemer jeg syns det er jævla rart at dette skjer etter jeg har reinstalert sa du varm cpu les her! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) det skjedde igjen cpu tempen min nå er 72C, men jeg tror ikke det er noe med cpu'en for istad hadde jeg 48C. kan det være noe med biosen? EDIT: ikke har jeg spyware eller virus heller Endret 11. oktober 2004 av salte aper Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) kan sende en skjokolade til han som hjeler meg med å fikse probleme Ingen som kan hjelpe meg jeg har ikke noe anelse på hva jeg skal gjøre! Pcen er FULT av støv overalt inni , jeg har lexi glass så det er bare og se inn, synsikt mye støv kan det være noe med det! hovedkortet ,viftene alt er fult av støv! Ellers kan det være noe med skjermkortet eller noe med biosen? Endret 11. oktober 2004 av salte aper Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingen som kan hjelpe meg jeg har ikke noe anelse på hva jeg skal gjøre! Pcen er FULT av støv inni , jeg har plexi glass så det er bare og se inn, synsikt mye støv kan det være noe med det! hovedkortet ,viftene alt er fult av støv! Ellers kan det være noe med skjermkortet eller noe med biosen? jeg vet ikke Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg oppdaterte skjermkortet på Enhetsbehandling jeg får denne meldingen vis jeg kjører spillet på openGl "VIDEO MODE CHANGE FAILURE The specified video mode is not suorted" the game will now run in software mode jeg kan kun kjøre spillet i software mode i 16bit det er bedre grafikk på cs 1.3! hvordan kan jeg kjøre den i opengl og 32bit? Endret 11. oktober 2004 av salte aper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå