kaiern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du har jo boyband-tekst stilen, hvor du ikke finner EN jævla sang som ikke handler om kjærlighet eller damer Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg synes også mange (kanskje ikke alle) metal sanger har altfor repetive tekster. Men fra nå av skal jeg holde meg utenfor denne tråden. Hva i all hverden hører du på da? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg synes også mange (kanskje ikke alle) metal sanger har altfor repetive tekster. Men fra nå av skal jeg holde meg utenfor denne tråden. Hva i all hverden hører du på da? Var det ironisk??? Hvis ikke, se signaturen hans! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg synes også mange (kanskje ikke alle) metal sanger har altfor repetive tekster. Men fra nå av skal jeg holde meg utenfor denne tråden. Hva i all hverden hører du på da? Var det ironisk??? Hvis ikke, se signaturen hans! Det var egentlig meningen at det skulle lyse ironi lang vei av den. Gjorde kanskje ikke det... Visste at han hørte på rap. Rap har jo ikke ikke dårlige tekster de. De er i hvertfall ikke ensformige. De finner jo nye banneord å si hele tiden... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Henrik2k: Bra at du motsier deg sjølv flere ganger. Du har rett og slett ikke peiling. Enig. Finner du EN fornuftig tekst på topp20 lista er du god..Dragostea din tei tralalla, humdudum chewing gum deididum.. bare søppel.. rent søppel.. :!: Jeg synes også mange (kanskje ikke alle) metal sanger har altfor repetive tekster. Men fra nå av skal jeg holde meg utenfor denne tråden. Endret 14. oktober 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hva synes dere om den nye megadeth skiva da? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det som fikk meg inn på metall var Clawfinger med Truth som rullet på radion, kjøpte plata og var frelst og har alle albumene deres. Siden oppdaga jeg Soundgarden og kjøpte alle albumene deres pluss noen singler, nydelig band som ble oppløst. Kjøpte noen plater av Alice In Chains som selvsagt også ble oppløst. Så en sen høstkveld hørte jeg Type O Negative med Green Man på radio, kjøpte plata og har ikke gått lei av Type O siden. Jeg starta som teknofreak og endte opp med Type O Negative. Synes Type O blander kirkeorgel og grumsete gitar på en glimrende måte. Håper ikke de også blir oppløst. Har lest på hjemmesida deres at Kenny og Jonny skal lage egen plate. For min del er jeg veldig opptatt av tekstene, i TON`s tilfelle er mange av tekstene et speilbilde av hvordan Peter Steele hadde det i perioden da tekstene ble skrevet. Kommer veldig godt fram dersom man sammenligner det siste og det nest siste albumet samt leser biografien til Type O Negative. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Henrik2k: Bra at du motsier deg sjølv flere ganger. Du har rett og slett ikke peiling. jeg vet at jeg ikke har peiling, jeg er bare en nyhekta som vil at flere skal begynne å høre på metal..... for det har forandret meg enormt når det gjelder syn på musikk. før digga jeg hiphop og nå vil jeg virkerlig få folk til å se på det likedan som meg, jeg respekterer ikke andres musikksmak : METAL ER BEST!!!!!! få hør din ekspertisa da mr FrenChie ekspert Endret 17. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg respekterer ikke andres musikksmak Så lær deg det først som sist... Går an å være enig om at man er uenig skjønner du. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg ELSKER metal he he. var vel egentlig guns n roses som fikk meg in på såkalt hard musikk. Liker korn og system of a down og er stoooor fan av Slipknot og Slayer satan at jeg ikke fikk lov å dra på konserten... Men selvsagt kommer jeg ikke unna at jeg har store favoritter som jimi hendrix ac/dc og g3 og uansett hvor mye jeg digger slipknot og slayer så slår jeg aldri av en guns n roses sang....vel å merke at det er med gamle guns da med slash og gjengen ikke noe av den dritten axl prøver å snekre sammen nå... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Liker korn og system of a down og er stoooor fan av Slipknot og Slayer satan at jeg ikke fikk lov å dra på konserten... Ha-fuckings-ha! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg respekterer ikke andres musikksmak : METAL ER BEST!!!!!! Og dette føyer deg inn under listen "Håpløse brukere" på forumet. Er du sånn i dagliglivet også? Respekterer du ikke andres meninger? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Liker korn og system of a down og er stoooor fan av Slipknot og Slayer satan at jeg ikke fikk lov å dra på konserten... Ha-fuckings-ha! faan ikke noe å le av... skulle bare driti i dem og dratt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 faan ikke noe å le av... skulle bare driti i dem og dratt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Omg, lite n00b å ik få lov å dra på konz3rt av foreldr4 sine, azz! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det ikke en viss aldersgrense uansett da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det ikke en viss aldersgrense uansett da? Sikkert 18, (som på Mark Knopfler-konserten i Bergen ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Var en gammal Pain cd som gjorde at jeg begynte å utvide musikksmaken min faktisk.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er det ikke en viss aldersgrense uansett da? Tror faktisk ikke det var det. Så en som hadde meg seg sønnen sin på kanskje 12 år eller noe. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg respekterer ikke andres musikksmak : METAL ER BEST!!!!!! Og dette føyer deg inn under listen "Håpløse brukere" på forumet. Er du sånn i dagliglivet også? Respekterer du ikke andres meninger? jeg er faktisk er veldig god forumbruker...... respekterer andres meninger om alt...... utenom musikksmak, eller respetrerer de som liker shikkerlig musikk..... men kan lissom si at jeg ikke respekterer rap, trance som musikksmak..... for det er shikkerlig dritt og det vet alle, og det er bare en fase i livet..... man vokser det av sg uans.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 sier bare Children of Bodom, de eier all metal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå