Gå til innhold

Lær og elsk METAL!

anon12234

Anbefalte innlegg

metal er sinnsykt rått, som om rap har saklige tekster ;P liksom bare, yo niggah, you so bad ass ho, og slikt som d

Det blir akkurat det samme som å si at metal bare handler om satan, gjør det ikke? Altså, prøv å se det an fra flere sider. Mennesker har forskjellig smak, og opplever musikk på forskjellig måte. Det må man bare akseptere, uansett hvor "tr00", eller "gangstah" man er. :p Jeg understreker at dette bare er min mening. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iron Maiden spiller Heavy Metal.

enkelt og greit. EOD!

hører selv på MASSE metall, men noen ganger lurer det inn noe fusjonsjazz :)

finnes mange bra metall band som Immortal, Windir, Borknagar, Satyricon, Black Sabbath, Pantera, Atheist, eldre Metallica, Death osv osv

Lenke til kommentar

det det jeg hater med noen typer metal, at man ikke i hele tatt hører hva vokalisten synger. da blir det baredritt spør du meg...... man skal høre sangene, det er jo det som gjør de digge. ikke bare masse lyder fra instrumenter, det er jo helt meningsløst......

og jeg liker best metal med lyse vokalistr...... eks: avantasia

andre liker kanskje litt mørkere: metallica osv..... men metallica har mange idiotiske sanger, med 100% giutar og absolut ikkeno sang, det er f ikke musikk!

Lenke til kommentar

det finnes fine instrumentale sanger av f.eks maiden og metallica :yes:

og jeg liker mye metal med "værre" vokalister enn maiden osv, f.eks in flames, dark tranquility, amon amarth(elns) red harvest osv

PS: sjekk ut cdene til Bruce Dickinson fra den perioden han ikke var med i maiden :yes:

sjekk også ut judas priest! de har mye bra :love:

Lenke til kommentar
det det jeg hater med noen typer metal, at man ikke i hele tatt hører hva vokalisten synger. da blir det baredritt spør du meg...... man skal høre sangene, det er jo det som gjør de digge. ikke bare masse lyder fra instrumenter, det er jo helt meningsløst......

andre liker kanskje litt mørkere: metallica osv..... men metallica har mange idiotiske sanger, med 100% giutar og absolut ikkeno sang, det er f ikke musikk!

:roll:

Lenke til kommentar

Metallica mørk? Morsomt at akkurat du laget denne posten. Lær å like metal? Morsomt at du slakter alt som er "mørkere" enn Metallica da.

Nei. Da burde du kanskje holde deg til Power Metal du.

Lenke til kommentar
Vil si det er fler teite tekster på sanger som ligger på Topp 20 osv, enn på de fleste "metal" sanger jeg har hørt...

Enig. Finner du EN fornuftig tekst på topp20 lista er du god..

Dragostea din tei tralalla, humdudum chewing gum deididum.. bare søppel.. rent søppel..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Vil si det er fler teite tekster på sanger som ligger på Topp 20 osv, enn på de fleste "metal" sanger jeg har hørt...

Helt enig.

Edit: Altså, jeg er enig at omtrent alle sangene på topp 20 har teite tekster

Men hvem vet hva "dragostea din tei" betyr?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Lær og elsk METAL!

Nei takk.

Metal har så usaklige tekster!

Skjønner ikke helt hvor metal har usakelige tekster. Metal er etter min mening den musikk kategorien der man finner mest gode tekster. I mange andre musikk kategorier er det bare om å gjøre å finne noe som passer fint sammen, si fuck ditt og fuck datt flest ganger i løpet av sangen eller å si love you baby mest mulig.

Band som My Dying Bride, Katatonia og Anathema har jo helt himmelske tekster spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...