nr.4 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 når jeg trykker på new poll, står det: du kan ikke lage en ny poll (eller.no), hva skal jeg gjøre? Kun moderatorer og admins kan lage poll. Du får sende en pm eller noe i den dur. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 har sendt pm Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ok, nå har jeg prøvd å lære.... men nei... Måtte hente fram noe Norah Jones får å roe nervene igjen... Så var det tilbake til alt mulig annet enn Metal.. Noen`s ører er rett og slett ikke bygget for Metal... Konklusjonen: Det blir som å prøve å konvertere noen til å bli homoseksuell.. ligger det latent, kommer det greit... er det ikke der, så er det ikke der... Uten sammenligning forøvrig... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 bra metall album er: Finntroll - Visor Om Slutet In Flames - Clayman In Flames Soundtrack To Your Escape In Flames - Colony Lumsk - Aasmund Fregdegjevar Cradle Of Filth - Midian Cradle Of Filth - Bitter Suites To........ (husker ikke resten av navnet) Dimmu Borgir - Stormblåst +++ de andre dimmu albumene Immortal - Sons Of Northern Darkness +++++ mange til Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Konge metal album er: Manowar - Warriors of the world Iron maiden - Fear of the dark Og det meste av dream theater. Kjøp imorgen! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nei, Iron Maiden er ikke metal.. Hvis dere skal lære metal og kjenne, kjøp plata og hør på den godt. Maiden = Heavy Metal ....noen gode metal-plater, i tillegg til mye som allerede er nevnt: Soilwork - Figure Number Five Soilwork - Natural Born Chaos Grimfist - Ghouls Of Grandeur Deride - First Round Knockout mvh Pantera Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 mayden = kastrer heavy metal Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Figure Number Five er ikke på langt nær så bra som andre Soilwork-album. A Predator's Portrait og Natural Born Chaos er gode plater. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan ellers anbefale Red Harvest med den nye plata Internal Punishment Programs. Meget kurant industri metal. De har forresten konsert på John Dee i Oslo på lørdag Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 maiden er ikke heavy metal, kanskje noen av sangene. men det er palin vanlig metal, ikke powermetal og ikke heavy metal. vanlig f-ings metal Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 maiden er ikke heavy metal, kanskje noen av sangene. men det er palin vanlig metal, ikke powermetal og ikke heavy metal. vanlig f-ings metal Vanlig metal? Hmmm Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 når jeg trykker på new poll, står det: du kan ikke lage en ny poll (eller.no), hva skal jeg gjøre? Bare moddiser som kan mekke poll. tror jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 bra metall album er: Rettere sagt. Metal-album du liker. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hører på alt av musikksjangre, og avogtil da metal. Liker Edguy veldig godt, iallefall de sangene jeg har lytta skikkelig til (som er f.eks Lavatory love machine, Forever, The piper never dies og King of fools). Skjønner egentlig ikke hvordan dere klarer å høre på kun èn sjanger, må ha litt variasjon jeg... Men folk er forskjellige så.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg ble frelst av Nightwish - OVer the hills and far away, så gikk jeg etter hvert vekk fra nigtwith og over på mer 'tr00' metal (nå hadde HalTan blitt glad).. flere andre jeg kjenner som ble frelst av over the hills and far away også... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 maiden er ikke heavy metal, kanskje noen av sangene. men det er palin vanlig metal, ikke powermetal og ikke heavy metal. vanlig f-ings metal Jaja... Hvem spiller heavy metal da? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vet ikke hva det "offisielle" sjangernavnet til maiden er, men jeg vil definitift ikke kalle det heavy metal! Heller light metal, men tror ikke det er noe som heter det (ikke som jeg har hørt om hvertfall). Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Iron Maiden spiller Heavy Metal. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det bare jeg som ikke liker Iron Maiden? nei. jeg vil ikke si jeg digger det jeg heller. Noen sanger er litt bra. Men det blir litt for kastrert i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå