anon12234 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Vennligst ta dere tid til å lese denne, dere kommer ikke til å angre! HALLO FOLKENS!, for lenge lenge siden, og lengere en lengst var jeg også en av de kule gutta som hørte på dr.dree og snoop doggy dogg. oh det var så "fresht", å "jåw jåw". men så, begynte jeg å høre på metal og da var det IRON MAIDEN som fikk meg hekta, her er det snakk om lys metal med helt råe vokalister. og da mener jeg ikke slike idioter (om jeg tør å kalle de det ) som står å vrææler satan i miccen. det er bare å sette seg ned og høre på et par gode metalsanger, desto mere du hører på det, jo bedre blir det........ er par sanger som man bare liker mere og mere er f.eks Iron Maiden - No more Lies (hvis du skal laste ned så last ned en med god kvalitet) Iron Maiden - Dance Of Death det var disse to som fikk meg til å forelske meg i metal. Komm igen, last ned og beundre sinnsyk musikk. Ettersom dere begynner å like det mere og mere som vil jeg på det sterkeste anbefale disse bandene. - Avantasia - Edguy (samme vokalist som avantasia, SINNSYKO flink ) - Ensiferum (litt mere evil taste men fortsat mange veldig gode sanger) og så er det bare å hoppe uti det uenderlige havet av god metal..... LYKKE TIL! og håper dere får fatten av god musikk! PS: kan dere virkerlig se der selv som 40-åringer å sitte og høre på hip-hop? satset på at derre var riktig plass å poste. Endret 11. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Burde ikke du poste denne i Musikk-delen? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vært oppi samme situasjon selv Før hørte jeg på techno og all den dritten der, mens nå går det litt mer mot Iron Maiden, Nirvana osv osv. Må si meg enig i at det er lite som skal til før man er hekta. Lasta ned ett par sanger av Maiden bare for fun, men etterhvert ble det skamdigg musikk. Sitter her nå og hører på Maiden Men må bare få sagt at jeg tar sterk avstand for sånn satan musikk, finner ikke mer masete musikk enn d Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lær deg å respekter andres musikksmak? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Komm igen, last ned og beundre sinnsyk musikk. Fydda, sånt driver ikke vi med. Og, feilpostet. Flyttes til musikk-delen. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 PS: kan dere virkerlig se der selv som 40-åringer å sitte og høre på hip-hop? Skal ikke sitte å høre på satan musikk når jeg fyller 40 heller da.. neida,hører litt på metal jeg og.. men mest rap. feilpostet? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 PS: kan dere virkerlig se der selv som 40-åringer å sitte og høre på hip-hop? Skal ikke sitte å høre på satan musikk når jeg fyller 40 heller da.. neida,hører litt på metal jeg og.. men mest rap. feilpostet? Når ble metal "satan musikk" ? har du drukket for mye fleinsopp te i det siste? Extol for eksempel.. kristen "black" metal.. men metal er best.. holder meg til cannibal corpse, cadaver inc. , ++++++++ MASSE feeeet/brutal deathmetal og melodiøs black/death-metal. nydelig musikk. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på hvorfor folk fortsatt tror all metall er satanmusikk... *ristepåhodet* edit: XtrubioR, du kom meg i forkjøpet edit2: Det er forresten en forsvinnende liten del av metallsjangeren som faktisk har noe med satan/mørket/whatever å gjøre.. Powermetal som Gamma ray, Edguy, Avantasia, Heavenly, Helloween, rhapsody, luca turilli+++ har ingenting med dette å gjøre. Det er egentlig bare Black/death metall som har noe særlig mørke tekster. Endret 11. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor folk fortsatt tror all metall er satanmusikk... *ristepåhodet* nettopp.. veldig irriterende:P Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor folk fortsatt tror all metall er satanmusikk... *ristepåhodet* edit: XtrubioR, du kom meg i forkjøpet Pga avatarer som din? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor folk fortsatt tror all metall er satanmusikk... *ristepåhodet* edit: XtrubioR, du kom meg i forkjøpet Pga avatarer som din? stemmer.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Driter egentlig i hva andre hører på, men selv hører jeg på Metal. Kan også høre på andre sjangre hvis det er noe som jeg liker. Liker egentlig ikke å dømme alle sjangre, det finnes god musikk innen stort sett alle musikk sjangre. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Driter egentlig i hva andre hører på, men selv hører jeg på Metal. Kan også høre på andre sjangre hvis det er noe som jeg liker. Liker egentlig ikke å dømme alle sjangre, det finnes god musikk innen stort sett alle musikk sjangre. word! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, mobber dere avataren min? hehe Grunnen til at enkelte metallgrupper sminker seg er pga sceneshow og image, på lik linje med at rapperne har svære gullkjeder rundt halsen, og annet "pimp" utstyr. Hvite dresser og nykjemmet hår passer rett og slett ikke inn på en metallkonsert! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, mobber dere avataren min? hehe Grunnen til at enkelte metallgrupper sminker seg er pga sceneshow og image, på lik linje med at rapperne har svære gullkjeder rundt halsen, og annet "pimp" utstyr. Hvite dresser og nykjemmet hår passer rett og slett ikke inn på en metallkonsert! Stemmer vell det ja.. neida , avataren din er kul den. litt OT: var det ikke noen av gutta fra KoRn som hadde sydd en maske eller.no i ansiktet? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, mobber dere avataren min? hehe Grunnen til at enkelte metallgrupper sminker seg er pga sceneshow og image, på lik linje med at rapperne har svære gullkjeder rundt halsen, og annet "pimp" utstyr. Hvite dresser og nykjemmet hår passer rett og slett ikke inn på en metallkonsert! Stemmer vell det ja.. neida , avataren din er kul den. litt OT: var det ikke noen av gutta fra KoRn som hadde sydd en maske eller.no i ansiktet? Mener du slipknot? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, mobber dere avataren min? hehe Grunnen til at enkelte metallgrupper sminker seg er pga sceneshow og image, på lik linje med at rapperne har svære gullkjeder rundt halsen, og annet "pimp" utstyr. Hvite dresser og nykjemmet hår passer rett og slett ikke inn på en metallkonsert! Stemmer vell det ja.. neida , avataren din er kul den. litt OT: var det ikke noen av gutta fra KoRn som hadde sydd en maske eller.no i ansiktet? Mener du slipknot? ai, bomma litt der ja. Slipknot ja. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vet ikke om de har syddd dem fast i ansiktet, men de har da masker hvertfall. hakke sett dem uten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Førtiåringer som hører på Maiden. Du har skjønt det. Vil heller pilse til Pink Floyd Echoes på et skikkelig anlegg i godsofaen enn å headbange i en ishockeyhall. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har et intervju med gitaristen i slipknot, der stiller han uten maske iaffal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå