Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Såvidt jeg ser det er ITbutikken.dk en dansk nettbutikk. I Den forbindelse lurte jeg på om det er uproblematisk å bestille f. eks en skjerm der i fra? Blir varene sendt fra Danmark, eller har de lager i Norge? Porto blir det samme som norske priser osv..? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er ikke noe problem. Har selv bestilt derfra flere ganger. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ja det er problemfritt Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) å bestille er problemfritt. Å returnere noe... Det er en heeelt annen sak Edit: Vet ikke helt, men tror ikke det har noe med at de er i Danmark Endret 11. oktober 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sånn jeg har forstått det sender de det først til en kar i Norge som fortoller det, og så blir det sendt videre til deg.. Har bestilt noen ting selv fra ITButikken, og det har iogforseg gått bra, men har hørt at de ikke er så flinke på returer av varer, feilvarer og liknende.. Porto er meget likt det vi har i Norge... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 La merke til at de ikke har noe form for brukerkonto-system heller. Men det er egentlig ikke så nøye. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Bestillte en xp-m for en uke siden fra dem, tok litt lengre tid å få varen en hos en norsk webshop, men den ble sendt fra danmark så det er jo bare naturlig. Var ikkeno mer stress å bestille fra dem enn noen andre norske webshops. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Dere sier at returnering av produkter er dårlig, er det da ventetiden dere klager på? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har shoppet hos itbutikken mange ganger nå og har ikke hatt et eneste problem, har hatt 1 retursak, fikk pengene tilbake på kontoen min i løpet av 14-21 dager (husker ikke helt da dette er lenge siden). Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kremt. Les noen tråder om folks erfaringer med disse folka før du handler der... Lenke til kommentar
KRK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg bestilte Samsung LCD skjerm derfra, og måtte levere den til service etter et års tid. Det var ikke noe problem, da Infocare i Norge tar seg av service på Samsung skjermer. Men når det gjelder varer som må sendes i retur til itbutikken, er vel gjerne historien en annen.... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har bestilt fra ITButikken et par-tre ganger. Ingen problemer. Har også måttet sende en harddisk i retur, noe som i mitt tilfelle ikke var noe værre/tok lengre tid enn en retur til f.eks. Komplett. Lenke til kommentar
pie0pah Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Antar det er fler enn meg som har fått med seg at IT-butikken sender e-postvarsel en stund før garantitida på det man har kjøpt, utløper - kjekt. Har handlet der flere ganger uten problemer, heldigvis uten å måtte teste returordninga. -- Pie0pah Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Les her http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=34 Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har handlet en skjerm hos Itbutikken for ca 1mnd siden, den var det noe krøll med så jeg har sendt den tilbake. Satser på at det ikke blir noe probem de var veldig imøtekommende pr mail og tlf. Slimjim Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kjøpte min plextor dvd brenner der. i papirene stod det at hvis jeg hadde problemer ville ikke itbutikken ha noe med det å gjøre, jeg måtte gå rett til plextor, noe som for meg virket helt greit. Har ikke hatt problemer med den da. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Problem med retur av defekt psu på kab. Ga opp hele saken og tok tapet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå