danger_of_death Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Denne kommer opp da jeg prøver å logge inn: "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Servise.Det kan være et problemet (heh de har skrivefeil ) medtjenesten eller med Internett- tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett. Klikk hjelp for å sjekke gjeldene status for tjenesten" Og inne på "hjelp" deres står dette: "Sign In Noen brukere kan ha problemer med å logge på tjenesten. Prøv igjen senere. Siste oppdatering: 11.10.2004 08:07:00 Stillehavskysten (GMT -8:00)" Hardere og dette problemet? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sjekk tjenestestatusen! Jeg kom meg endelig etter å ha prøvd flere ganger Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Tjenestestatusen sier: All Features Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Følger du ikke med? Har jo til og med stått på forsiden på VG Nett i dag til og med jo! Samt at det er masse like poster her, så et søk kunne vært på plass Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Var pålogget MSN i sted, fikk en melding på skjermen at systemet skulle taes ned for utbedring om 1 min. Prøv igjen senere.. Dvs rundt kl 1925... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå