lunapassion Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei! Er fersk på dette med mms... Hver gang jeg prøver å sende noe jeg har lastet med får jeg beskjed om at det er DRM bilde og kan ikke legges til... Samme med ringetoner... Hva er grunnen til dette? Har en Samsung E700, er det selve telefonen som ikke kan ta dette? Skjønner ingenting.. Luna Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei!Er fersk på dette med mms... Hver gang jeg prøver å sende noe jeg har lastet med får jeg beskjed om at det er DRM bilde og kan ikke legges til... Samme med ringetoner... Hva er grunnen til dette? Har en Samsung E700, er det selve telefonen som ikke kan ta dette? Skjønner ingenting.. Luna DRM står for Digital Rights Management. Alle filer som det står DRM på er altså beskyttet og kan derfor ikke deles vilkårlig. Det er altså en kopibeskyttelse. Dette er en standard som de flest mobilprodusenter støtter oppunder. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
lunapassion Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har bla bestillt fra zedge.no, vi.to, og andre gratise sider... også tele2 sine der man må betale... Er det ingen måte å gjøre det mulig å få bort den kopi-beskyttelsen???? Ikke noe morsomt å laste ned bilder hvis man ikke kan sende videre... Hilsen Frustrert Luna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå