atternytt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Noen her som har gode/dårlige erfaringer med demo varer fra nett butikker ? Endret 11. oktober 2004 av atternytt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har handlet demovarer fra Komplett.no før. Erfaringen min var god. Såvidt jeg husker var det er skjermkort jeg bestillte. Kommer som regel i en tilfeldig eske uten noe form for ekstrautstyr. Så lenge varen du bestiller fungerer som den skal er man jo fornøyd. Der i mot har jeg vært borti mange medlemmer her på forumet som har fått varer som ikke fungerer i det hele tatt. Ting som dette kan sikkert variere fra hvor du bestiller demovarene fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har stort sett gode erfaringer.. Bestiller en del demovarer både fra Komplett og PS-Data (i praksis de eneste som tilbyr slikt i noe omfang). Noen ganger kommer kun kortet/delen..andre ganger kommer både manual, CD'er, kabler etc. Av og til kan man gjøre meget gode kupp... Er/var veldig fornøyd med de 2 (eller var det 3?) Ti4200-korta jeg fikk for kr.250 pr.stykk fra PS-Data.. samt det 875p Neo-FISR jeg fikk for kr. 200 samme sted.. Slikt gjør det litt rimeligere å bygge seg en PC å "tukle/tweake" med.. Men i det siste har Komplett skuffet...og dette er nok pga. slurv..eller dårlig "kvalitetssikring".. som de dannede vil kalle det.. Først ett HK (som ikke var spesielt mye rimeligere enn nytt)..*uten* kjølerfeste (socket-478).. så ett feilmerket skjermkort.. De rydder jo opp etter seg, men slike feil har jeg aldri opplevd fra PS-Data.. sålangt... Derfra har jeg dog fått ett par småherpa kabinetter, men de fiksa jeg selv (PSU, og diode som var gåen + en bulk som jeg retta ut). Må nok regne med slikt.. det er derfor det er tildels store rabatter... Edit: Til Komplett's forsvar må det jo sies at de har ett meget godt utvalg og en fungerende Web-løsning på deomvare.. Endret 11. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Gode erfaringer fra komplett, bortsett fra ett BIOS-batteri som var tomt en gang har det aldri vært problemer. PSdata gir bare 6 mnds garanti, men ellers er de gode. Kjøpsloven gir lengre garanti enn det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå