Theo343 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har vært litt uheldig og fått tilsendt en brukt prosessor som pga. hard pakking har 2 bøyde hjørnepins. De er bøyd ca. 20-35 grader innover. Hva gjør jeg med dette? Kan jeg forsøke å bøye de forsiktig tilbake?? Eller justere de såvidt og forsøke å få den forsiktig ned i sokkelen? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du kan prøve å bøye dem forsiktig tilbake ja. Men vær obs på at det er en fare for at de brekker Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Må de bøyes helt tilbake eller kan man forsøke å få de ned uten at de er helt rette? Er det slingringsmonn i inngangen til hullene slik at den evt. kan rette seg helt på vei inn? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du må prøve å få de helt rett. Det er ikke noe slingringsmonn, og du må ikke bruke kraft for å dytte den ned i sokkelen, da risikerer du bare å bøye de mer. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 det er bittelitt slingrongsmonn/traktåpening i sokkelen, men prøv å få de så rette som mulig for di forsøker på noe, akuratt samme skjedde med meg, men jeg bøyde en del flere pinner, bare bøyde tilbake og pakka den nedi, fungerer fjell enda Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Flotters. Da forsøker jeg dette så fort jeg får hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå