Tdale Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 På 20D er det en "off" en "on" og en tredje posisjon for hendelen man skrur av og på med. Hva er denne siste posisjonen til? Såvidt jeg kan se, er ikke 10D slik.. Tommy Lenke til kommentar
bai Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du får ennå fler justeringsmuligheter på hjulene hvis du har satt på knappen på "strek". Er ikke helt sikkert på alt, men du får ihvertfall mulighet for å kompensere exposure direkte. Dette kan du gjøre ved å bruke hjulet bak etter du har fokusert. kompenseringe ser du da både i "viewfinder" og på displayet på toppen av kamera. Sikkert også andre ting, men det er det eneste jeg har lagt meker til og brukt. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Mulig noen som har 20D kan svare bedre enn meg, men jeg mener å ha lest at det er de to on/off-knappene fra 10D som er slått sammen til en. Altså at denne tredje posisjonen aktiverer hjulet som man bl.a. endrer blenderen med. *edit* Se der kom det ja, noen få sekunder før mitt eget innlegg... Endret 11. oktober 2004 av Jungel Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Under bildet av 20D på dpreview.com, nevnte bryter, står: "Combined power & quick control dial lock Canon has combined the power switch and the quick control dial lock to a single switch." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå