las^se Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hei er det noen som vet om et bra, men ikke altfor dyrt kjølesystem..? Tenkte på et kabinett som var spesial-lagd for vannkjøling, og hadde dette innkludert.. Seriøse svar er gøy... Tull er bare dumt... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Koolance. Ikke sånn super-bra på ytelse, men det er jo kjølesystem, kabinett og alt i ett. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hei Det jeg ville gjort hvis jeg var deg, var å lage et slikt "system" selv. Vannkjølingen kan du kjøpe separat (bedre deler enn f.eks. koolance kan tilby), og det eneste du bør tenke deg om på er plasseringen av og typen radiator. Ingen sak å skru fast en radiator bakpå et evt. tårn. Microplex og Netconnection er mine favoritter. Begge steder er dødelig seriøse og har bra varer. Du får god hjelp. Vapo er vel ute av bildet siden du ikke skulle ha det så dyrt.. Du ka også begynne med luftkjøling og gå over til vann etter hvert.. Lykke til! Henning Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Egentlig må jeg vel si at jeg er enig i Zabre777, det jeg skreiv var bare hvis du absolutt ville ha et komplett opplegg.. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 koolance tror jeg blir utelukket siden det "kun" er et midi-kabinett... trenger fulltower:) får heller se på microplex og se hva de har av varer... takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Kjøp deg et chieftec big tower (masse plass), aquabee pumpe (stillegående), maze 3 (stilig), extreme radiator (liten og bra) og noen papst vifter. det tror jeg gjør susen Lenke til kommentar
las^se Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 http://www.netconnection.no/lucys/ hmmm... er eg først i gang... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Er ikke meningen og være usakelig. Men hvorfor velger du bort et midi-kabinett? (når den allerede har kjølingen innebygget) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Sjefsteks midi tower er jo et bigtower da!! jeg har det littt for stort syntes jeg da god plasss i vertfalll :smile: Lenke til kommentar
las^se Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 i anmeldesen til det koolance-toweret, sa de at det var liten plass til dvd++ et vannkjølingsett fra netconnection.no + et chieftec midi-tower er jo mulig da:) Lenke til kommentar
totveit Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hva med det nye koolance kabinettet? 901 eller hva det nå heter, sammen med den nye kjøleblokken skulle kravet om ytelse og plass være i boks. PS: har dessverre ikke sett tester av dette, men det ser lovende og nytenkende ut, jeg har vertfall fått troen på koolance igjenn! Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 kjøp deg så stort kabinett som mulig, hos enten microplex eller noen andre, gjerne fulltower eller server kab.... man kan aldri ha nokk plass spesiellt når man driver med vannkjøling.....:wink: mvh Christian Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 20:55, chma skrev:kjøp deg så stort kabinett som mulig, hos enten microplex eller noen andre, gjerne fulltower eller server kab.... man kan aldri ha nokk plass spesiellt når man driver med vannkjøling.....:wink:mvh Christian Vel, det er en myte spør du meg. Jeg har sett mange vannkjølingskabinetter, svære sådan. Og ofte er ikke noe plass over PSU benyttet... Se litt på bilder og mål av kabinett først, og sett det opp mot et vannkjølingssett. De fleste vil faktisk da finne ut at et midikabinett ofte er stort nok [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-05-23 04:53 ] Lenke til kommentar
turbo Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 00:36, las^se skrev:i anmeldesen til det koolance-toweret, sa de at det var liten plass til dvd++et vannkjølingsett fra netconnection.no + et chieftec midi-tower er jo mulig da:) ikke dvd men cd brenner det var akurat plass til brennren jeg har et koolance midi og er veldi fornøyd med de http://www.cool-pc.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå