Tonickup Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor fikk du den blåe kabelen, og de grønne kabelen hen, vågebu? den blå kabelen får du kjøpt her ... eg den grønne kabelen såg noke heime tusja ut... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 viss du bruker en gul, rosa eller grønn markerings tusj så lyser vifta ganske bra... Hvor får du kjøpt det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 viss du bruker en gul, rosa eller grønn markerings tusj så lyser vifta ganske bra... Hvor får du kjøpt det? Bokhandel Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ser bra ut. Keep up Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 viss du bruker en gul, rosa eller grønn markerings tusj så lyser vifta ganske bra... Hvor får du kjøpt det? Bokhandel Ok, bare vanlig markeringstusj? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 viss du bruker en gul, rosa eller grønn markerings tusj så lyser vifta ganske bra... Hvor får du kjøpt det? Bokhandel Ok, bare vanlig markeringstusj? ja.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvor fikk du den blåe kabelen, og de grønne kabelen hen, vågebu? Den blå kabelen kjøpte jeg her og den som ser grønn ut er bare maskeringstape med gul markeringstusj på Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fuzzy: Har lik brenner som deg, fant den på dynga funker fint den men går litt treigt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Fuzzy: Har lik brenner som deg, fant den på dynga funker fint den men går litt treigt HAHA *ler* Hehe, det er mamma sin gamle så bruker det liksågodt Ikke fått kjøpt meg en DVD-brenner . Men dere venter muligens på en update... Jeg skal snart få på disse nye kabelstrømpene... og installert vindu... men så er det det å løfte ræva og gjøre det Skal se på det snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå