Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Siden min andre tråd ble slettet lager jeg en ny... Jeg har mange idèr og prosjekter på gang! Slik så det ut: Nå: Dårlig bilde... Som dere ser så har jeg 2 vifter i sidedøren. Det er 2 blå/rød vifter. De ødelegger ALL UV effekten så jeg koblet dem fra. Disse skal jeg bytte ut med 2 UV BLÅ vifter! Kort etter før tusjing av UV tusj: Etter tusjing på CPU-viften: Skal legge enda et lag pga det ble litt svakt... Ting jeg skal montere og gjøre: Montere denne på skjermkortet: - Montere vinduet i topp: Jeg får tak i dremel om noen dager - Bytte fra gule kabelstrøper som er veldig ødelagte til grønne UV kabeler: Stay tunded! Endret 11. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har du noen bilder med lys? er ikke så interisert i å se de forsellige fargene du har på lysene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 har du noen bilder med lys? er ikke så interisert i å se de forsellige fargene du har på lysene. Lys? Det er UV, det lyser egentlig bare opp tingene som har UV tusj osv på seg Hvis det var det du mente... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har du noen bilder med lys? er ikke så interisert i å se de forsellige fargene du har på lysene. Lys? Det er UV, det lyser egentlig bare opp tingene som har UV tusj osv på seg Hvis det var det du mente... tror zippo mente om du kunne ta et bilde på dagtid uten lys. sånn at han kunne se hva du hadde modda Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 har du noen bilder med lys? er ikke så interisert i å se de forsellige fargene du har på lysene. Lys? Det er UV, det lyser egentlig bare opp tingene som har UV tusj osv på seg Hvis det var det du mente... tror zippo mente om du kunne ta et bilde på dagtid uten lys. sånn at han kunne se hva du hadde modda Ahhh.... : Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg monterte skjermkort kjøleren idag: Endret 12. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Før og ettter jeg renset kjernen på skjermkortet: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det var tøft med de uv effektene på agp og pci kortene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Ja det var det.... Jeg har ikke fått tak i dremel enda... Men skal se på det i nærmere fremtid. Her har dere et bilde fra sånn som det sur ut nå: Endret 28. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ser flott ut Takker, UV effekten er litt dårlig på bildet... Her har dere litt flere bilder: CPU-vifta (Som er tusjet med UV tusj: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 IDE kablene og de gamle gule kabelstrømpene Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 På denne måten har jeg greid å få MYE mindre kabelrot!!!: Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) UV effekten er litt dårlig på bildet... viss du bruker en gul, rosa eller grønn markerings tusj så lyser vifta ganske bra... har gjort dette sjølv og er ganske stili.... Et lite tips: menst vifta går rundt så stikker du tusjen bort i vifta(inne i midten, ikkje på bladene....) Edit: et lite tips til: ikkje tusj store overflater me markerings tusj... det blir ikkje jamt og blir derfor ganske stygt å sjå på.... Endret 28. oktober 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Et lite tips:menst vifta går rundt så stikker du tusjen bort i vifta(inne i midten, ikkje på bladene....) Som jeg har gjort med min. Bladene er grønne, men det synest ikke så godt på bildet... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 nice inni kabinettet, men fronten må du gjøre noe med! kanskje stealthe cd-rommen, bygg inn sound-controlleren, få bort mellomrommene mellom "sprekkene". (drevplatene) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor fikk du den blåe kabelen, og de grønne kabelen hen, vågebu? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 nice inni kabinettet, men fronten må du gjøre noe med! kanskje stealthe cd-rommen, bygg inn sound-controlleren, få bort mellomrommene mellom "sprekkene". (drevplatene) Ja, tenkt på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå