And.rs Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan ikke instalere Gainward ExpertTool på pcen min for da klikker den helt. (henger seg opp osv..) Og når jeg skal instalere det kommer feilmeldingen : "kan ikke finne filen panel32" Noen andre som også har hatt problemer? evt er det skjermkortet som ikke fungerer som det skal? eller er det kansje noe annet? Skjermkort: Gainward GeForce 6800 128MB DDR 2.8ns AGP, "Ultra/2100 Golden Sample", Retail Lenke til kommentar
RadeOn_83 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har du prøvd å innstallere Experttool fra safe mode (sikkermodus)..? Deaktivere brannmur, antivirus osv. før installasjonen? Kanskje installasjonen kommer i konflikt med et annet program uten å gi noe melding om det, med et resultat av manglende filer f.eks... Eller prøvd å laste ned en nyere utgave fra nettet? Problemer med å lese cd'en kanskje? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Virker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ring gainward og håp de forstår engelsken din Lenke til kommentar
RadeOn_83 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du kan jo prøve å finne Experttool -installsjonsmappa på cd'en hvis den ligger på cd. Så legger du den på harddisken i en mappe der, deaktiverer antivirus og andre programmer som ligger i bakgrunnen og prøver på nytt å installere programmet. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Fant noen klokking innstillinger i et Nvidia program. Der kan jeg overklokke akkurat som på ExpertTools. I og med at jeg har Gold sample, betyr det at jeg også kan klokke like mye her som i ExpertTools? For da funker det jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå