Gå til innhold

S/PDIF og z-680, detecting.. hva er feil?

Anbefalte innlegg

Hei! Har nettopp kjøpt meg disse høytalerne, men får de ikke til å fungere med analog tilkobling.. derfor kjøpte jeg en optisk kabel fra elkjøp. Philips tech link heter den vel.. Er rimli sikker det er riktig kable i og med at den passer til den optiske inngangen.. Saken er at jeg aktiverer S/pdif på C-media lydkortet mitt (Har en soltek EQ3801 minipc) og det lyser rødt i S/pdif utgangen. Så setter jeg i ene enden på Logitech kontrolleren og den andre i s/pdif utgangen. Når jeg så skrur på kontrolleren og trykker meg frem til optical står det bare detecting... Og slik står den hele tiden, og jeg får ingen lyd.. Hva kan jeg gjøre? Er høytalerne defekte? Får heller ingen summing fra høytalerne som om de skulle være på.. Er det noe i veien med kontrolleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Kan prøve! Er noe rart her :S Når jeg skrur på kontrolleren og den er på kommer det ingen susing fra høytalerne, men plutselig en eller annen dag er det susing.

Skal prøve å trykke på test også! Tror jeg har enablet S/PDIF, men vet ikke helt hvor.. jeg trykka på en knapp så det begynte å lyse i den optiske inngangen ihvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...