Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehehe alle vet at MSN messenger suger, hvorfor bruker dere den driten? Fordi alle "normale" folk bruker msn og synes det er helt knall. Ikke lett å få alle 70 pers på lista til å bytte til annet jallaprogram Bare 70??? Huff irriterende når msn ikke funker! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ITS A MIRACLE!!!! JIPPI!!!! BEGYNTE OG BE TIL GUD.... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg er også inne. Og nå begynner folk å dette inn Lenke til kommentar
aaeng Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 """[21:12] <-Balkan-> Msn-messenger kommer att bli utslaget inom kort, servern är ej tillgänglig. belastningen av det nya msn 7.0 slår ut alla portar, därför ber vi er som använder 7.0 att avinstallera det så fort som möjligt så att servern kan läggas upp igen. msn-servern kommer succesivt att stängas av och kommer att vara avstängd för vissa i upp till 7 dagar, tack för ert samarbete! ni kan ju sprida de vidare så alla tröga puckon tar bort 7.0!!"""" Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Strever enda her (Vest Agder) Kan det ha noe med at jeg har messenger 7 beta? Noen som bruker betaen og også kan logge seg på? Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 http://messenger.msn.no/Status.aspx For dette ga et godt svar på hva som er galt her i verden Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja!! endelig kom jeg også inn Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 messenger 7 beta funker. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kom inn nå, deilig. Nesten flaut å si det, men føler meg litt avskåret fra omverdenen uten msn! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nesten flaut å si det, men føler meg litt avskåret fra omverdenen uten msn! Ah, endelig Må nesten si meg enig med deg. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva med: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77578 Bare bull? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror nok det stemmer. Er jo bare chatten det er snakk om, ikke msn messenger.. Lenke til kommentar
hwarild Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mye folk her som virker overrasket over at MSN7 betaen har skapt problemer. For det første - sier ordet BETA dere noe? Og for det andre - har Microsoft noen gang laget noe som funker som det skal når det releases? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 en beta er en beta, dette burde jo de fleste på forumet her ha fått med seg. og når det gjelder funksjonalitet ved release så er microsoft nesten like elendige som linux-variantene, ganske skremmende, egentlig. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 tror mange her ville hatt glede av å besøke mess.be - aka "mess with messenger". her finnes også den berømte cvrpatchen slik at man kan fortsette å bruke messenger 7 beta. vær klar over at winks er en sikkerhetsrisiko! les mer om dette et godt stykke nedover siden på mess.be. edit: fixet link. håper jeg. Direkte link til CVR-patchen plz. Forresten her er det kommet eit nytt problem Virus :!: Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ingen direkte link fra meg, nei. alle har godt av å lese advarselen som står der før de laster ned og utsetter seg for en sikkerhetsbrist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå