Gå til innhold

Hjelpe meg, dødsfete Lock On 1.1 videoer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, det så bra ut det, men på den første videoen så syntes jeg flyet blir hengende veldig lenge i luften før det begynnmer å dale. Ville tro at det datt rimelig fort når løftet forsvinner.

Ellers så håper jeg de snart kan lette på sløret og fortelle oss hvilke andre fly som kommer i denne pakken.

Lenke til kommentar
Joa, det så bra ut det, men på den første videoen så syntes jeg flyet blir hengende veldig lenge i luften før det begynnmer å dale. Ville tro at det datt rimelig fort når løftet forsvinner.

Ellers så håper jeg de snart kan lette på sløret og fortelle oss hvilke andre fly som kommer i denne pakken.

Ikke noe slør å lette på, er annonsert for lenge siden at det kun blir Su-25T.

Lenke til kommentar
Man kan fundere på om en 10 tonns masse ville spinne slik når den traff bygningen, men landingene / kræsjlandingene er HELT SINNSVAKT FETE!

Ja akkurat den stusset jeg også på... det som mest sannsynlig ville skjedd ved et slikt sammenstøt er at vingen ville ha blitt revet av, også ville flyet bynt å rolle.

Men smådetaljer til side, det så heftig ut, mye bedre enn nåværende lock on iallefall. Men hva er alt dette? En expansionpack, eller en spillerlaget mod?

Lenke til kommentar
Ikke noe slør å lette på, er annonsert for lenge siden at det kun blir Su-25T.

Kun Su-25T? Og det er en pakke de skal ta betalt for? Ærlig talt. De kunne i det minste utstyrt oss med en F/A-18 Hornet, det er jo en av de råeste modellene i spillet allerede. En cockpit ville ikke vært så vanskelig, men så var det dette med Air to Ground radaren da. Den gjorde Jane's så bra i sitt forsøk at det vanskelig kan lages bedre.

Men jeg vil ha en Hornet. Med cockpit. Ikke noen av disse lamme mod'sa... :realmad:

Lenke til kommentar

Hmm, er det ikke sånn at LoMac eies av UbiSoft i Vesten, men av Eagle Dynamics i Østen/Øst-Europa? Ettersom jeg forstår vil add-on'en kun være tilgjengelig der borte. Ubi har skødda LockOn totalt, men frigir eller selger ikke rettighetene tilbake til ED.

Det er mulig dette har forandret seg den siste tiden, forhåpentligvis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...