Gå til innhold

Hva er disse filene for noe?

Anbefalte innlegg

Veit ikke helt om dette er riktig kategori men skitt au:

På den ene partisjonen på min 40gb harddisk så ligger det to filer. De ligger på E:, ikke på C: der jeg har windows. E: bruker jeg til alt annet enn windows, feks programmer spill osv. Filene heter

"outlook.pst" og "tmppni" (den siste uten noe etternavn, ja).

Hva er disse filene til, og kan de fjernes? Det ser så stygt ut med fem sånne fine ordentlige mapper og så de filene som bare ligger og slenger:) Noen som vet?

BTW kjører xp proff.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"outlook.pst" hører til Outlook og er all mailen din. Den bør du vel ikke slette... :smile:

"tmppni" høres ut som en temp-fil. Legg den i søpplebøtta og vent en dag eller to før du sletter den fullstendig.

Lenke til kommentar

Takk takk, skjønte det måtte være noe med outlook. Men er det noen god grunn til at den la seg på E: istedenfor outlook mappa på den andre partisjonen? Skal prøve å legge den andre fila bøtta, se hva som skjer.

Fralme

Lenke til kommentar

Quote:

Fr@lme skrev (2002-05-16 19:04):

Takk takk, skjønte det måtte være noe med outlook. Men er det noen god grunn til at den la seg på E: istedenfor outlook mappa på den andre partisjonen?...

Ja. Du valgte å legge e-posten din der. Du får dette valget første gangen du sett opp Office XP, i alle fall fekk eg det.

mvh.,

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...