Fr@lme Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Veit ikke helt om dette er riktig kategori men skitt au: På den ene partisjonen på min 40gb harddisk så ligger det to filer. De ligger på E:, ikke på C: der jeg har windows. E: bruker jeg til alt annet enn windows, feks programmer spill osv. Filene heter "outlook.pst" og "tmppni" (den siste uten noe etternavn, ja). Hva er disse filene til, og kan de fjernes? Det ser så stygt ut med fem sånne fine ordentlige mapper og så de filene som bare ligger og slenger:) Noen som vet? BTW kjører xp proff. Takker for svar Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 "outlook.pst" hører til Outlook og er all mailen din. Den bør du vel ikke slette... :smile: "tmppni" høres ut som en temp-fil. Legg den i søpplebøtta og vent en dag eller to før du sletter den fullstendig. Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Takk takk, skjønte det måtte være noe med outlook. Men er det noen god grunn til at den la seg på E: istedenfor outlook mappa på den andre partisjonen? Skal prøve å legge den andre fila bøtta, se hva som skjer. Fralme Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 http://www.microsoft.com søk i Knowledge Base der..... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Fr@lme skrev (2002-05-16 19:04):Takk takk, skjønte det måtte være noe med outlook. Men er det noen god grunn til at den la seg på E: istedenfor outlook mappa på den andre partisjonen?... Ja. Du valgte å legge e-posten din der. Du får dette valget første gangen du sett opp Office XP, i alle fall fekk eg det. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå