MysticoN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei alle sammen... har vel hatt vann kjøling i et par mnd'er no, og har hatt/har et del problemer.. har skifta vann for ikke så lenge siden og da fikk jeg SEFFØLGELIG en lekasje:( Ingen ting vart ødelakt men sia jeg hadde uv tilsettning i vannet mitt så er det en stoor brun flekk på skjermkortet mitt. hadde problemer med å få det tett på cpu'en.. samme kor mye jeg stramma till så var det fremderles lekasje. no har jeg slange klemme og strips der. har oxo passet på at slangen ser bra ut på enden. Har et lite kabinett så jeg sliter litt med å få på plass alt sammen:( blir litt mye knekk her å der.. men garantien på skjermkortet mitt har vel sikkert forsvunnet no:( er det en måte jeg kan få fjerna den brun-røde flekken på skjermkortet på?? Lenke til kommentar
@lf Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du er veldig forsiktig kan du prøve med litt isopropanol på en q-tips.... Men selfølgelig må du ta ut skjermkortet først og la det tørke LENGE før du setter det inn igjen... Btw. Jeg tar ikke noe ansvar viss skjermkortet ditt blir ødelagt! Men tror det skal funke fint om du er veldig forsiktig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 hehe ja'far.. seff kommer jeg ikke til å legge skylden på deg vist noe gale skjer:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå