The_Darkness Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg bruker tape, svart tape, og det funker helt fint. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Fønker greit nok, men ikke like pent med teip som med krympestrømpe... Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kom akkurat på en ting... hvorfor bruker nesten ingen bare liksågodt tape?Feks jeg kommer ganske garantert til å bruke en svart/grønn/gul tape hvis jeg ikke får til det med føner eller lighter! Därför att limmet i tejpen torkar och sen börjar den sakta men säkert trilla av... Krympslang är bättre, billigare, snabbare och snyggare!!! PS. Bra dings det där Molex-remover. Här har man suttit med nål och tång i 15 år och så finnar man en sån. Redan beställt en! Tack! //LD Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Du har jo en type teip som jeg har brukt (selv noe-greier) husker ikke hva den heter men du strekker den ut og surrer den i rundt strømpa og den krympes av seg selv uten bruk av varme pistol etc.... Men er enig i at det er litt finere med krympe strøme av samme farge. Det er ikke lim på den teipen (tror jeg) så den tørker ikke. Må si at det bled et kjempe bra resultat med den teip. Er vell bare å stikke på en butikk som selger teip (clas-olson feks) å spør etter den. Endret 21. oktober 2004 av Hausser Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 bruker du tep må du få tak i no orntlig taip.... har brukt taip selv, men den jeg satte på først datt av etter noen dager... den andre typen gjorde det samme... men nå ser det ut som om det funker da... endelig Lenke til kommentar
Rusup Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Må le.. krympestrømper er enkelt, da. Hvis man bruker åpen ild må man være veldig forsiktig, men en hårføner funker helt fint. Har til og med brukt loddebolt (pass på å ikke være nær strømpen). Lenke til kommentar
Slafsehund Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du får noe som heter vulketape det brukes i skjøting av telefon kabler. tape av bra kvalitet holder i mange år på proffe elektro butikker selger de noe som heter helårs tape, den er mye bedre. Det beste er å bruke tape under krympe stømpa siden det ikke er lim i krympestømpa, det hjelper på å holde strømpa på plass. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har noen i familien vært i garden har dem garantert varmepistol:D evt om du skal selv er det bare å kjøpe nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå