Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg fikk dette settet i går: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CSK80UVGR På tuppen skal jeg ha på en slags gummi, hvordan kryper jeg den? Kan jeg bruke hårføner? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det går sikkert med hårføner, men varmepistol er bedre. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lighter\stearinlys funker flott. Ellers bør du kanskje dra til Biltema for å kjøpe krympestrømper med større diameter. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Lighter\stearinlys funker flott. Ellers bør du kanskje dra til Biltema for å kjøpe krympestrømper med større diameter. Ehhh... sist gang så begynte strømpene å brenne sist jeg gjorde det så... nei takk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du skal jo ikke sette fyr på dem, du ser jo når de slutter å krympe. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ikke bruk vanlig lighter, for den vil sote så ille. Men hvis du har en slik stormlighter som har en ren blå farge så er det å anbefalle. Har selv brukt den metoden. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Det svarte kan man vel bare gnikke vekk? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Viss det er svarte strømper så gjør det jo ingenting uansett, men personlig så har ikke dette vært noe problem for meg. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det svarte kan man vel bare gnikke vekk? Det sitter faktisk veldig godt. Det gjorde det i midt tilfelle. Og det ble ikke pent. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Da blir det hårføner... hvis det går... Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Prøv det du. Har mine tvil men. Kom med en tilbakemelding hvis det går. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Varmluftspistoler på ClasOhlson. Ikke så dyre. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Gidder ikke å gå ut med 100spenn for å montere noen kabelstrøper... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan jo brukes til andre ting også. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ikke bruk vanlig lighter, for den vil sote så ille. Men hvis du har en slik stormlighter som har en ren blå farge så er det å anbefalle. Har selv brukt den metoden. Støttes Funker kjempebra, og hårføneren varmer ikke helt varmt nok + at det tar evigheter... Men for å gjøre det enklere; bare bruk en vanlig lighter og hold krympestrømpen litt over flammen ikke inni, men ikke for lenge... Lenke til kommentar
robstr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er jo så heldig at gamlingen har sånne ting i kjellern.. men eneste probleme æ har det e å få på de forbaska strømpan Skal kjøpe molex remover først.... Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal kjøpe molex remover først.... Vad är en Molex-remover? Avbitartång? //LD Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal kjøpe molex remover først.... Vad är en Molex-remover? Avbitartång? //LD http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIPRM4F Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvis du skal kjøpe molex remover kan du likesågodt kjøpe en slik pakke siden den har både molex remover og bedre molex-kontakter Good luck Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kom akkurat på en ting... hvorfor bruker nesten ingen bare liksågodt tape? Feks jeg kommer ganske garantert til å bruke en svart/grønn/gul tape hvis jeg ikke får til det med føner eller lighter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå