Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

pcmcia nettverkskort

Anbefalte innlegg

[Var litt usikker på om jeg skulle ta denne kategorien eller bærbare, men går ut ifra at det er gråsone begge deler, so here it goes]

Jeg trenger pcmcia nettverks kort. Grei kvalitet, god pris. Antall det er snakk om er +/- 20 stk.

Det må være støtte for 100mbit, full duplex.

Må kunne brukes under alle M$ OS, uten problem (kan bruke driver diskette, trenger ikke være så bra som 3com :wink: som så og di har drivere implimentert i Win. )

Noen som har noen tips, evt. om en god engros forhandler jeg kan ringe til?

Vil ha en snill pris, webshoper kan og godt sende tilbud pr. email.

Takk, takk for nå i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt veldig god erfaring med 3com kort, men desverre så ble det siste kortet jeg hadde (fra betatesting for et par år siden) stjålet sammen med en bærbar maskin for noen uker siden.

Nå har jeg en dell bærbar med trådløst mini pci kort, samt en integrert 3com 920 10/100 nettverkskort.

Har uansett grei erfaring med smc sine produkter og billionton sine. Selv om dongle løsningene ikke alltid holder spesielt lenge.

Lenke til kommentar

Problemet med 3com er at det er så dyrt, fordelen er kvalitet og man slipper drivere i de fleste tilfeller (fra egen disk).

Hva mener dere med at dongelen slutter å fungere?

Har hatt Pcmcia Nettverkskort i bruk siden 1996, 2 stk Xircom Ce2-10, uten problem med dongel. Har innimellom også hatt 3com 589 pcmcia, 0 problem, og billinton (det som barbara.no testet) og et annet jalla merke.

Har aldri lagt merke til "dongel" defekter?

Er dere uforsiktige med dem eller?

Lenke til kommentar

jeg jobber på en databutikk, og jeg kan fortelle deg at folk ikke er snille med dongelen sin. hadde tre kunder bare i dag, som hadde vræka den, og da måtte kjøpe nye kort.

du bør ikke trenge å betale mere enn 400-450 pr kort når du kjøper så mange, men det er sikkert mulig at du får dem billigere.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 00:21, JoKr skrev:

ok, etter det jeg har fostått er det ingen kvalitetsprblmer med dongle, det er bare feil med bruk og brukerne?

Vil si meg enig i ditt utsagn. Jeg har en dongel, og den fungerer helt perfekt fortsatt selv om den ligger på gulvet det meste av tiden, men ikke der det er fare for at noen går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...