Sixors Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg er på jakt etter en mobil som skal ha følgene: IRda Blåtann godt kamera god \ stor skjerm god kalenderfunksjon e-post spill og annet dill er mindre viktig.. Har kikket litt på k700 og s65 på qxl, men der selges de jo nesten som nypris , er sugen på s65 synes dette er litt i overkant, da slike ting detter i pris med en gang man tar dem ut av pakka. eller er det mange som ikke er helt oppdatert? noen som erfaringer med s65? k700 tror jeg har blitt sagt nok om... andre kandidater? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nokia 7610 Men den er dyr da...... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ta eit søk på amobil.no Lenke til kommentar
monstar Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vist du er ute etter et bra kamera så kjøper du S65, eller så har du jo k700i eller Nokia 6260. Vil du ha mp3 på telefonen så kjøper du 6230. Kan selv anbefale k700i, batteri tiden øker etter hvert som du bruker den. Er litt lei av den nå, så jeg har tenkt å selge den å kjøpe en ny mobil. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Som jeg har sagt til mange andre, s65 er en konge mobil! Bra telefon til en bra pris! Den har alt det du har skrevi du vil ha! Er kjempe fornøyd med min s65! Har hatt litt problemer med noe bugs, men som har blitt fixa. Kjempe tlf. ihvertefall! Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ta ein titt på Nokia 6260 og samenlign.. Den knuser alle disse mobilene som har blitt nevnt.. Den har alt Kjempe kjempe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå