Gå til innhold

Fable: Hvordan kysse og kose?

Primator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå til den byen som heter Slutsville. Ligger helt sørøst på kartet.

Snakk med kro eieren om damene som danser der. Gir han litt penger får du komme på bakrommet med den jenta du velger.

Under senge kosen er det bare trykke villt på knappene for å lage fete sex combos. De damene er skikkelig deilige!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jepp.. det var den ;) (Selv om linken din ikke funker (kan ikke linke direkte :p ))

Litt teit av meg å dra opp denne tråden, men det stemmer ikke det du sier. Kom rett til fable_marriage.txt jeg ;)

Har også problemer med damene i Fable. Flørter, gir gaver og lignenede, men kommer ingen veit. Har prøvd å skjenke ei dame, men det ble ikke noe ut av det. De fleste har stooore røde hjerter over seg etter 30 sek med meg... men...ja... how do i get laid? (i Fable vel og merke :p)

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar
Gå til den byen som heter Slutsville. Ligger helt sørøst på kartet.

Snakk med kro eieren om damene som danser der. Gir han litt penger får du komme på bakrommet med den jenta du velger.

Under senge kosen er det bare trykke villt på knappene for å lage fete sex combos. De damene er skikkelig deilige!

:hmm: Hehe går ikke på den der. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...