BurningAcid Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er det mulig å få gjort sånn at man kan velge mellom flere .srt filer når man brenner en cd med Divx og .srt filer? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kan sikkert adde det men da må du velge dette på en meny og det må også addes på menyen som på Troja f.eks Subtitle--->også eller språk, vis det ikke er Engelsk der da , så må du vell adde det og knytte det opp mot fila ... Jeg har aldri gjordt noe lingnende men det er sikkert mulig Lenke til kommentar
BurningAcid Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ah men jeg tanker ikke på å lage meg en dvd meny , hmm tenker på naår man bare brenner inn video filen på en vanlig cd sammen med .srt filen .. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ville ikke tro de ble kobla sammen nei, du må eventuelt lage noe som binder disse 2 sammen (Prog. på dette har jeg ikke peiling på) Vet veldig lite om den men ville ikke tro det gikk med nero kan du lage en enkel dvd meny det er alt jeg vet. Men om du kan koble den sammen med Div-x en har jeg liten tro på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå