Jokko88 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg leter etter et spill som jeg spilte på en Komputer for alle cd for en god stund siden. I spillet skal man få ei lita mus inn i musehullet, for å gjøre det må man plassere diverse ting(vifter,katter,magneter,osv,osv) rundt på en 2d verden. Spillet kan bli ganske tricky etter hvert. Noen som vet hva det heter, og kanskje link til nettsted? Da blir jeg glad. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Husker du deler av navnet? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Husker du deler av navnet? Nei, men det var kanskje noe med "machine". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) The incredible machine. http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=537 Helt nederst har du linker til etterfølgere og lignende spill. Endret 11. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 The incredible machine. http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=537 Helt nederst har du linker til etterfølgere og lignende spill. Hvordan laster du ned spill fra denne siden?? jeg får det ikke til. må du kanskje ver registrert?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nedlastingen fungerer ikke så bra i Opera, men uten problemer i IE. Husk også å slå av eventuelle download-akselleratorer (Getright) først. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) jeg har og bruker Internett explorer. jeg har en bittorent program så hetter ABC oppe, har det noe å si??jeg mener er det en download aksellerator?? Endret 11. oktober 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, det skal ikke ha noe å si. Prøvde nå, klikket på linken (Where to get it: Here!), skrev inn koden som ble generert på bildet (midt på siden), klikket på "Go!" og vips, et download-vindu kom opp. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 OPPS!! et vindu med kode ja. takk hehe Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg fikk ikke The incredible machine 3 til å virke, når den testet dvdromen min kom det en feilmelding. Noe med "divided with 0" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå