Kultom Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hver gang jeg starter pc'en står det at den mangler, og dette er blitt ett lite irritasjons moment. Så om noen kunne være så snill å sende meg (PM?) filen "bridge.dll" som skal ligge i WinXp mappa (eller undermapper) Hadde jeg vært meget takknemlig. Eller om noen viste hvordan jeg ellers kunne få fjernet den "error" meldinga hver gang jeg booter. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 bridge.dll meldingen du ser når du booter er spyware. Slå av systemgjenoppretting (Start --> Kontrollpanel --> System --> Systemgjenoppretting) Gå til C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll (C:\WINDOWS\Downloaded Program Filer\bridge.dll) Slett bridge.dll og bridge.ini. Etterpå starter du regedit (Start --> Kjør --> skriv: regedit og trykk enter.) Finn og slett fløgende: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\ Browser Helper Objects\{9C691A33-7DDA-4C2F-BE4C-C176083F35CF} Naviger til: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run på høyreside finner og sletter du: Systray"="<the full path of the adware program> Finn og slett fløgende: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\bridge Utfør så en virusscan på maskinen din. Du kan også kjøre Ad-Aware og/eller Spybot S&D. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 mener å huske at jeg også fjerna problemet i msconfig også en gang jeg hadde problemet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 mener å huske at jeg også fjerna problemet i msconfig også en gang jeg hadde problemet. Det prøvde jeg og, men der fant jeg den ikke. Kjører Adaware nå og ser om den finner noe. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå