Gå til innhold

xp1800, billig kjøler og extrem idle temp??


Anbefalte innlegg

har en xp1800 og en billig kjøler fra komplett kr 110, den skal støtte xp1900! jeg har ikke noe pasta på. jeg har det også veldig varmt på rommet mitt, det er slik at jeg er GOD OG VARM når jeg sitter i shorts! og et program som heter: Speedfan, viset at cpu temp er 49 :eek: idle!

jeg har et Asus A7A133på den.

--

på min andre maskin (har 2) har jeg xp1800 og epox 8kha+ og zalman 6000cu og xp shim og as3, den viser 37grader idle nå mens den andre viser 49 ^^ men 49 er jo ikke skadelig men det er litt mye, hvis 49 er idle er vel full jobb 55 ellerno. det er nære grensen men det duger ^^

 

noen som har noen synspunkter? skal det være så varmt? noen som har samme hk og cpu og billig kjøler? hva er din varme? PLZ HELP^:]

 

 

_________________

EPoX EP-8KHA+ KT266A...:smile:

amd xp 1800..................:smile:

Gainword gf3 ti200..........:smile:

3x 256ddr pc2100...........:grin:

2x 60bg ibm 7200rpm.......:grin:

24/10/40 brenner............:smile:

Zalman CNPS 6000 CU......:grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-05-16 17:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Temperaturen har ingenting å si, så lenge systemet er stabilt. Jeg hadde en T-bird 1,4 Ghz gående med en GlobalWin i mange måneder med idle på 60°C og nesten 64°C når jeg brukte den. Men maskina var dønn stabil, og levetiden er ikke i fare før du er over 70°C. Dead-temperaturen på denne AMD CPU'er er oppgitt til 90°C.

 

Quote:


på skulen her me xp1500 proesessorer og sikkert dei billigeste kjølernen uten noe pasta, og dei liger idel på ca 55grader, er til tider ustabile og


Wow! Vi har bare Celeron 350 MHz, og det er såvidt jeg har klart å få til CS på de :smile:

 

Quote:


51 grader nå, still not working, men i programmet viser det at cpu jobber 30% selv om maskina er urørt! hmmm? og som sakt, hvilke prog for testing av stabilitet på cpu?? hvor lenge?


Du kan prøve CPU Stability Test. Du kan leste den ned fra OCShoot ved å trykke her. Jeg vet ikke om noen andre sider som har denne filen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...