Anterialis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Topic. Veldig irriterende. Kommer noen ganger, andre ganger er det borte.. . Forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kanskje en dårlig kobling? hva slags høytalere\forsterker er det snakk om? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis det er snakk om et anlegg tilkoblet datamaskinen, så kan det godt hende det er lydkortet. Det var det hos meg... skiftet lydkort til et mye bedre et, og nå er alt så meget bedre Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har samme problem her hjemme.... men der er det snakk om en JVC receiver(?hvordan staves det?) og en sony surround høytaler pakke. Strøm ledningen til forsterkeren er jo ikke sånn svær jordet kabel så hvordan kan jeg jorde den da?? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kjører BOSE sitt data-audio system... Lenke til kommentar
benno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvis det er susing når du kobler data og tv til forsterker, har jeg hatt det samme. Klødde nesten hull i hodet for å finne ut av det. Susingen kom hos meg når når dataen og tven var koblet til forsterkeren. Lyden forsvant når jeg tok ut antenneledningen fra tven. Prøvde alle mulige løsninger, skiftet alle kabler, prøvde med et annet tv, en annen data, men uansett var lyden der. Problemet mitt løste seg med at jeg kjøpte en skilletrafo (galvanisert skille mellom lederne) til antennelegningen, og vips problem borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå