Gå til innhold

FireFox og Nod32 problemer

Empty

Anbefalte innlegg

Istedet for å lage 2 nye poster så stiller jeg begge spm i denne posten:

1: Brukte Opera før men har nå gått over til FireFox men jeg får ikke importert alle bookmarkene ifra Opera. Noen ide hvordan jeg kan fikse det, det er litt slitsomt å drive å legge inn alle på nytt igjen...

2: Har også gått over til Nod32 virus-scanner etter mange lovord rundt om kring men har problemer med at den forteller meg hver gang jeg start pc'en på nytt at jeg har en gammel virus-database, vennligst oppdater scanneren. Den oppdaterer seg hele tia, ofte flere ganger daglig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang Opera: sjekk om du finner en eksport-funksjon for bokmerker. Lagre som html, og importer fila i FireFox. Det funker i hvertfall fra IE til FF, of FF til IE, så det burde være tilsvarende i Opera også.

Er du logget inn som administrator på maskinen din? Hvis ikke, så er det mulig at NOD ikke får oppdatert filene, selv om det ser sånn ut for deg. Jeg får f.eks. ikke kjørt Update på AdAware hvis jeg ikke er logget på som Admin.

Kirikiri

Lenke til kommentar

Fant et program som skal konvertere bookmarks mellom Opera, IE og FireFox, Bookmark Priest, men det funket heller dårlig.

Når det gjelder NOD så får jeg stadig vekk at NOD er nå oppdatert osv. Er logget inn som admin og får oppdatert bl.a. AdAware.

Det er heller ikke hver gang jeg restarter at jeg får den beskjeden om at NOD ikke er helt oppdatert, det er det med bookmarka som er mest irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...