Tor Haakon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Emne sier det meste.... Har sett på N6260 (lest de tester jeg har funnet. Men ikke blitt noe klokere). Mitt spørsmål til dere som allerede har kjøpt den er: * Hvordan takler den avspilling av f.eks. AMR lyd? * Hvordan er lyd kvaliteten under en samtale? (Hvor høyt volum osv.) * Hvordan er navigasjons tasten? (savner joy-stikka her) * Hvordan fungerer talekommandoene (hvis den støtter det) Min Nokia 6600 har mye av de problemmene som jeg har nevnt. Håper Nokia har rettet opp dette. Med andre ord... ønsker en test med flere fakta,ikke bare med bilder. Håper på mange objektive innspill. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingen som har N6260 som kan legge inn en test?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Denne tråden har mine første inntrykk da jeg fikk testet 6260 litt for noen uker siden. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=306026&hl= AKIRA Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Så igjennom linken du hadde lagt opp. Men ble ikke klokere... Det må da finnes noen som har fått testet den nå??? Hadde vært fint å fått den sammenlignet med N6600. Lurer bl.a. på om en kan filme lengre enn 10 S. på den. Om det kun er en kopi av N6600 gidder jeg ikke å sattse på den Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du kan sammenligne modeller på www.nokia.no Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ja, skal innrømme jeg ikke testa masse slike små funksjoner. For meg var det intet nytt under solen og som du så fra min post så har jeg også 6600 selv. Følelsen på mobilen i hånda var nedtur, utseende på symbian var nedtur, og det var ingen nye programmer som hoppet ut og krevde min oppmerksomhet. Hele telefonen var en stor nedtur. Som også sagt, er 6260 den første møte man har med en symbian mobil så er den flott...men har du hatt 6600, 3650, 7610..så er dette en nedtur av dimensjoner. Selv skal jeg gi symbian ferie i et år eller så og prøve meg på Samsung D500 når den kommer neste mnd. Så får jeg håpe symbian har fått ut fingern og laget noe nytt og spennende som er verdt å bruke penger på mot slutten av 2005 eller engang i 2006. AKIRA Endret 12. oktober 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 AKIRA: Var det med stereo headsett i pakken? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 AKIRA: Var det med stereo headsett i pakken? Ja, det følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå