Jonas Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei På siden bruker jeg sessions for å holde styr på om man er innlogget, men i dag slutta det plutselig å fungere. Noen som vet hva som er galt? Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_41503709bb65beb9d6f4c6bfafe2b2b5, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php on line 3 Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php:3) in /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php on line 3 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php:3) in /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php on line 3 Det eneste som står på linje 3 er "session_start();". Jonas Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 session_start skal ALLTID stå øverst i php filen.. dette samme gjelder uansett om du inkluderer en php fil i en annen.. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 phun-ky: han har det riktig satt opp, problemet er at session_start() i seg selv gir en feilmelding som blir output og som dermed gjør at cookie ikke kan settes Jonas: hør med systemansvarlig Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) session_start skal ALLTID stå øverst i php filen.. dette samme gjelder uansett om du inkluderer en php fil i en annen.. Det gjør den jo. Som sagt: Den virka i går, og jeg har ikke gjort noe som helst etter det. Edit: Jonas: hør med systemansvarlig Ok, ringer start nå. Grrr, stor trafikk. Edit: Ringte dem nå, og de var kjent med problemet. Endret 11. oktober 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er det start.no du har? I så fall hadde jeg også noen problemer i dag (med et include-script). Tror de har gjort noen små endringer på servern.. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som vet hva de har gjort? Og hva vi som bruker start må gjøre for å fikse problemet? Har fått en del feilmeldinger jeg også Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 helt enig!!! utrolig plagsomt! ingen som vet hva vi må gjøre for å fa feilmeldingen bort? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 helt enig!!!utrolig plagsomt! ingen som vet hva vi må gjøre for å fa feilmeldingen bort? Nå fungerer det!! Vet ikke helt hva som var galt, men jeg tok bort "session_start()", lasta opp filen, gikk inn på den et par ganger. Så skrev jeg "session_start()" i filen, og lastet opp. Da fungerte det Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) hmm.... min har gått bort... men en ny har kommet opp et annet sted... den lyder slik: Warning: fopen(counterlog.txt): failed to open stream: Permission denied in /mnt/home3/c/ch/chs89/public_html/test2/counter.php on line 7 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home3/c/ch/chs89/public_html/test2/counter.php on line 9 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home3/c/ch/chs89/public_html/test2/counter.php on line 11 aaaaaarrrg!!! utrolig plagsomt! noen kloke hjerner som vet hva det betyr og hvordan den kan fjernes? Endret 13. oktober 2004 av chs89 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ut som om enten a) Filen finnes ikke, eller b) Du har ikke tilgang til å lese/skrive til filen. Sjekk om du har rettigheter, alternativt CHMOD den slik at du kan lese og skrive til den. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 fikk den vekk nå..... *glad* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå