Gå til innhold

Hva betyr denne feilmeldingen? session_start();

Anbefalte innlegg

Hei

siden bruker jeg sessions for å holde styr på om man er innlogget, men i dag slutta det plutselig å fungere. Noen som vet hva som er galt?

Warning: session_start(): open(/var/lib/php/session/sess_41503709bb65beb9d6f4c6bfafe2b2b5, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php on line 3

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php:3) in /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php on line 3

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php:3) in /mnt/home2/p/ps/psg1/public_html/KarlsrudLAN/index.php on line 3

Det eneste som står på linje 3 er "session_start();".

Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
session_start skal ALLTID stå øverst i php filen.. dette samme gjelder uansett om du inkluderer en php fil i en annen..

Det gjør den jo. Som sagt: Den virka i går, og jeg har ikke gjort noe som helst etter det.

Edit:

Jonas: hør med systemansvarlig

Ok, ringer start nå.

Grrr, stor trafikk.

Edit: Ringte dem nå, og de var kjent med problemet.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
helt enig!!!

utrolig plagsomt!

ingen som vet hva vi må gjøre for å fa feilmeldingen bort?

Nå fungerer det!! Vet ikke helt hva som var galt, men jeg tok bort "session_start()", lasta opp filen, gikk inn på den et par ganger. Så skrev jeg "session_start()" i filen, og lastet opp. Da fungerte det :roll:

Lenke til kommentar

hmm....

min har gått bort...

men en ny har kommet opp et annet sted...

den lyder slik:

Warning: fopen(counterlog.txt): failed to open stream: Permission denied in /mnt/home3/c/ch/chs89/public_html/test2/counter.php on line 7

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home3/c/ch/chs89/public_html/test2/counter.php on line 9

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home3/c/ch/chs89/public_html/test2/counter.php on line 11

aaaaaarrrg!!! utrolig plagsomt! :wallbash::realmad::mad:

noen kloke hjerner som vet hva det betyr og hvordan den kan fjernes?

Endret av chs89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...