Bunny Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Leste litt i Elkjøp avisen og fant denne som jeg kunne tenkt meg "PANASONIC TX28DK1" 2 995,- Noen som har noe veldig negativt å si om den? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ser helt grei ut, fin størreslse og bra bildeflate. Kamerat leide en lignende på Thorn 1 år og var veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Svært bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Virker helt grei, hvis du ikke har større budsjett og vil ha en grei tv så er det et greit kjøp. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser grei ut ja Men 28" i 16:9 er litt lite, en 28" i 4:3 vil "virke" en del større. Panasonic generelt synes jeg har meget bra bilde, og er det en slik TV du ser etter, ville jeg slått til på den der Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har en sonn en, den er helt grei, men den er heller ikke den beste tv'en. den har buet bilderør, og har stereo lyd (ikke at den er så veldig bra da!) Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Fant ut at Thorn hadde bruktsalg på utleie TVer, fikk meg en Sony (KV28FX20) 28" widescreen 50hz. 3 mnd gammel til 2500,- Veldig bra. Eneste mangel var fjernkontroll og et deksel foran, men det skulle de bestille så jeg kunne klikke det på. Det var et 3mm skrapemerke oppå, men hvem sitter vel og ser OPPÅ TVen? Bruker en universal fjernkontroll nå, men greit å ha den orginale også når den kommer. Nypris over 7000 Kr. Garanti og greier er det selvfølgelig. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hadde ikke kjøpt den tvn der jeg da Hadde aldri kommet til å kjøpt meg en 28" widescreen tv Tv bildet blir jo så sinnsykt lite. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hadde ikke kjøpt den tvn der jeg daHadde aldri kommet til å kjøpt meg en 28" widescreen tv Tv bildet blir jo så sinnsykt lite. Når ble du så kresen da? *æsj, bare en 28"* Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Er bare 3-4 meter fra TVen til sofakroken så det er helt greit med 28" selv om jeg egerntlig kunne tenkt meg en 32", men det får bli neste gang. Denne var ihvertfall genial nokk for meg og mitt bruk til Xbox og TV Synes det var mye TV for lite penger. Endret 30. oktober 2004 av Bunny Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjenner flere som har slik tv... er ganske grei... men er eit flaskehals at den ikkje er på 32"... ellers løp og kjøp... ja mvh-Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå